www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۴۴ 1398/06/23

دوئل دو مدعی سبک وزن در قفس UFC ونکوور + فیلم

کابوی و گِیجی در مهمترین مبارزه این رویداد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد بعدی سازمان یو اف سی موسوم به UFC Fight Night 158 یا UFC on ESPN+ 16 بامداد یکشنبه ۲۴ شهریور به میزبانی “راجرز آرنا” شهر ونکوور ایالت بریتیش کلمبیا در کانادا برگزار خواهد شد.
در مهمترین مبارزه این رویداد که نبردی از دسته سبک وزن است، دونالد “کابوی” سرونی فایتر ۳۶ ساله و نفر چهارم جدول مدعیان این دسته به مصاف جاستین گِیجی فایتر ۳۰ ساله و نفر پنجم جدول مدعیان سبک وزن خواهد رفت. کابوی (۳۶-۱۲ و ۱ مبارزه بی نتیجه) پس از سه پیروزی پیاپی که برابر مایک پری، الکساندر هرناندز و آل یاکوئینتا داشت برابر تونی فرگوسن شکست خورد و اکنون به دنبال بازگشت به روند پیروزی است. در سمت مقابل قهرمان اسبق WSOF با دو ناک اوت پی در پی جیمز ویک و ادسون باربوزا را از پیش رو برداشته و حال به دنبال سومین هدف خود که کابوی باشد است.
در نبرد ماقبل مبارزه اصلی که جدالی از دسته نیمه سنگین وزن خواهد بود، گلاوِر تشیرا فایتر ۳۹ ساله برزیلی با رکورد ۲۹-۷ با نیکیتا کریلوف ۲۷ ساله با رکورد ۲۵-۶ تقابل خواهد داشت. تشیرا هر دو مبارزه خود در سال ۲۰۱۹ برابر کارل رابرسون و یان کوتِلابا را با سابمیشن پیروز شده است. کریلوف جوان هم تنها یک مبارزه در سال جاری داشته که حاصل آن پیروزی بر اُونیس سنت پرو بوده.
لیست کامل مبارزات رویداد UFC Fight Night 158 بدین ترتیب می باشد:

مبارزات مقدماتی:
پر وزن: کایل پرِپولِک برابر آوستین هابرد
خروس وزن: لوئیس اسمولکا برابر رایان مک دانِلد
پر وزن: چَس اسکلی برابر جُردن گریفین
خروس وزن: برد کَتونا برابر هانتر آزور
میان وزن: اندرو سانچز برابر ماروین وتوری
خروس وزن: کول اسمیت برابر مایلز جانز
سنگین وزن: مارسین تایبورا برابر آگوستو ساکای

مبارزات اصلی:
نیمه سنگین وزن: میشا سیرکانوف برابر جیمی کروت
میان وزن: اورایاه هال برابر آنتونیو کارلوس جونیور
سنگین وزن: تاد دافی برابر جِف هیوز
نیمه سنگین وزن: گلاوِر تشیرا برابر نیکیتا کریلوف
سبک وزن: دونالد سرونی برابر جاستین گِیجی

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید