www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۳۱ 1397/11/07

دلاوری: مربی خارجی یا ایرانی فرقی ندارد/ برای نتیجه گرفتن امکانات لازم است

مربی جدید تیم ملی بوکس جوانان گفت: یک مربی برای نتیجه گرفتن در تیم ملی نیاز به امکانات دارد ، اگر پول نباشد بین عملکرد مربی ایرانی و خارجی هیچ تفاوتی نیست.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور؛ پس از اینکه پدرو سالگادو مربی اهل کشور کوبا حاضر نشد برای هدایت تیم ملی جوانان بوکس کشورمان، به ایران بیاید و در آخرین لحظات با ارسال ایمیل به صورت رسمی عذرخواهی کرد، مسئولان فدراسیون بوکس بدون اتلاف وقت و پس از بررسی گزینه‌های داخلی موجود، امید رشید را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب و معرفی کردند. بعد از این انتصاب، رشید طی جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون بوکس داشت، جاسم دلاوری قهرمان سابق تیم ملی را به عنوان مربی تیم ملی جوانان انتخاب کرد که با موافقت حسین ثوری، همراه شد.

جاسم دلاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور، پس از برعهده گرفتن سمت مربیگری تیم ملی جوانان ، بیان کرد: هیچ اطلاعی از اینکه چرا مربی کوبایی به ایران نیامد ندارم ، اما به نظر من، چه مربی ایرانی چه مربی خارجی، اگر  پول نباشد، تفاوتی بین آنها نیست، ما بهترین مربی خارجی را هم که به ایران بیاوریم اگر امکانات لازم را در اختیار نداشته باشد، نتیجه گرفتن و کسب مدال برایش سخت خواهد شد.

وی در این باره توضیح داد: بوکس ایران، پتانسیل های خوبی را در سراسر کشور در اختیار دارد اما برای نتیجه گرفتن در رویدادهای بین المللی باید برنامه ریزی کلی صورت بگیرد، مسابقات لیگ به صورت مستمر برگزار شود، مسابقات پخش تلویزیونی داشته باشند، حامیان مالی به این ورزش روی بیاورند ، لیگ جهانی راه بیفتد ، رسانه ها حمایت کنند،این برنامه باید چهار یا هشت ساله باشد و در طولانی مدت به نتیجه برسیم. خوشبختانه فدراسیون بوکس دارد تلاش خود را می کند و ما چندین مسابقه هم پخش تلویزیونی داشتیم، امیدوارم این تلاش ها به ثمر بنشیند.

دلاوری در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از این هم با امید رشید همکاری کرده است یا خیر، گفت: بله، من قبلا در استان مازندران با رشید همکاری داشتم، بعد از انتصابم به عنوان مربی تیم جوانان هنوز ملاقات حضوری با هم نداشتیم و فقط تلفنی درخصوص برنامه ها حرف زدیم.  او سال قبل هم در تیم ملی جوانان حضور داشته است و کارنامه مشخصی دارد.

مربی تیم ملی بوکس ایران در خصوص برنامه های پیش روی تیم ملی جوانان بوکس  اظهار داشت: هفته آخر بهمن ماه مسابقات انتخابی خواهیم داشت تا نفرات برتر مشخص و به اردوی تیم ملی دعوت شوند. فکر می کنم اسفند ماه هم تمریناتمان آغاز شود تا برای رویدادهای پیش رو آماده شویم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید