www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۶ 1398/06/05

دستگرمی جیپسی کینگ پیش از نبرد دوم با وایلدر!

فیوری در آخرین مبارزه امسال خود به مصاف بوکسر سوئدی خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، تایسون فیوری بوکسر بی شکست بریتانیایی و قهرمان سابق سنگین وزن جهان برای آخرین مبارزه خود در سال ۲۰۱۹ به ایالات متحده امریکا سفر خواهد کرد.

همانطور که می دانید فیوری و وایلدر قرار است آوریل ۲۰۲۰ برای بار دوم با هم دوئل کنند و جیپسی کینگ می خواهد در فرصت باقی مانده تا آن مبارزه خود را به مرز آمادگی کامل برساند و به همین منظور ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۹ (بامداد یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸) با بوکسری از سوئد به نام والین اُتو مبارزه خواهد داشت. اگر چه بسیاری معتقدند که اُتو حریف درخوری برای فیوری نیست ولی خود فیوری معتقد است که بوکسر سوئدی مبارز سرسختی است و انتظار یک مبارزه دشوار برابر او را دارد.

“خیلی خوشحالم که به لاس وگاس برمی گردم. آخرین باری که آنجا بودم و مبارزه آخری را که در آنجا انجام دادم را دوست داشتم و می خواهم بار دیگر یک نمایش خوب در آنجا داشته باشم. والین اُتو یک بوکسر با رنک جهانی است او همانند وایلدر قد بلند است و از طرفی چپ گارد هم هست که همین دروسر ساز است اما من با تمرکز بالا به دنبال انجام ماموریت خودم هستم”.

در سمت مقابل بوکسر سوئدی به خوبی می داند که در مبارزه برابر فیوری چیزی برای از دست دادن ندارد و می تواند با خلق یک شگفتب نامش را بر سر زبان ها بیاندازد همانند کاری که اندی رویز با آنتونی جاشوا کرد!

“این مبارزه ای است که از وقتب بچه بودم و پدرم در آشپزخانه چند حرکت بوکس را به من نشان داد، به دنبالش بودم. من در زندگی فداکاری ها و از جان گذشتگی های بسیاری انجام داده ام تا به این نقطه ای که در حال حاضر قرار دارم رسیدم و خیلی از این بابت خوشحالم. می دانم که برایم شانس کمی در مبارزه با فیوری قائل هستند اما من برای این فرصتی که برایم مهیا شده کاملاً آماده ام و آن را دو دستی خواهم چسبید. هر کسی می تواند شکست بخورد مخصوصاً در سنگین وزن. من این واقعیت را که می توانم در مبارزه پیش رو همه چیز را به دست بیاورم و تایسون همه چیز را از دست بدهد دوست دارم”.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید