www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۴ 1396/07/02

دستکش های پسر خدا آویخته شد

آندره وارد بوکسر بی شکست آمریکایی در سن سی و سه سالگی اعلام بازنشستگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، آندره وارد قهرمان دسته نیمه سنگین وزن و قهرمان سابق دسته فوق میان وزن جهان بازنشستگی خود را از دنیای قهرمانی رسماٌ اعلام کرد.

وارد سی و سه ساله در وبسایت رسمی خود چنین نوشت:

“برای ورزش بوکس، دوستت دارم. از وقتی ده سالم بود کنارم بودی تو چیز های زیادی به من آموختی تو مرا خاضع ساختی تو مرا مترقی کردی من ایثار بسیاری برای تو کردم اما تو برای من بیشتر از آن چیزی که فکر میکردم مایه گذاشتی. تو به من سکویی دادی که من را قهرمان ساخت و کمک کرد تا شرایط خوبی برای خانوادم فراهم کنم. من برای همیشه از تو ممنونم، تو و من همیشه در یک جهت بودیم و همانند دو ران به یکدیگر متصل ایم. برای مردم فوق العاده ای که به خاطر تو مخاطب من شدند ممنونم.من در بالای قله افتخارات و در اوج که همواره نگاه و آرزویم بود بوکس را ترک کردم. من این کار را انجام دادم، ما این کار را با هم انجام دادیم.
از اعماق وجودم از هر کسی که در این راه نقشی را ایفا کرد تشکر میکنم، شما میدانید چه کسی هستید؟! من نمیتوانستم این کار را بدون وجود شما انجام دهم. میخواهم واضح بگویم من از بوکس کنار کشیدم چون بدنم دیگر تحمل سختی های این ورزش را ندارد و بنابراین تمایلم برای مبارزه همانند قبل نیست. اگر من نتوانم به خانواده،تیمم و هوادارانم هر چیزی را که قبلاً می دادم بدهم پس باید دیگر مبارزه نکنم.بیشتر از همه مدیون خداوند هستم که به من اجازه داد که تمام این کارها را انجام دهم آن هم برای مدتی طولانی”.


تصمیم “وارد” برای بازنشستگی دنیای بوکس را در شوک فرو برد زیرا این تصمیم او بسیار غیر منتظره بود. وارد دستکش هایش را آویخت اما نام او و دستاورد هایش در ذهن مشتاقان بوکس تا ابد باقی خواهد ماند. طلای المپیک آتن و هشت عنوان مختلف در دوسته وزنی از جمله افتخارات آندره مایکل وارد بود.بوکسری بدون شکست با رکورد ۳۲ پیروزی (١۶ ناک اوت) از ۳۲ مبارزه.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.