www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۳۷ 1401/08/13

در رویداد ONE 164 برگزار خواهد شد؛ امیر علی اکبری در مقابل قهرمان اسبق وان چمپیونشیپ

مدیر اجرایی سازمان وان ،اعلام کرد که امیر علی اکبری در رویداد ONE164 در ۱۲ آذر در مقابل «براندون ورا» قرار خواهد گرفت.

چاتری سیتیودتونگ، مدیر اجرایی وان چمپیونشیپ روز جمعه اعلام کرد که قهرمان اسبق سنگین وزن سازمان ،در رویداد بعدی سازمان وان چمپیونشیپ، ONE 164 در سوم دسامبر (۱۲ آذر) در مال آف آسیا آرنا در «پاسای» به مصاف امیر علی اکبری می رود.

چاتری، در مصاحبه ای که در سی ان ان فیلیپین پخش شد، گفت که این مسابقه یک جنگ تمام عیار خواهد بود با توجه به اینکه این دو مبارز می خواهند یک دیگر را با ناک اوت شکست دهند. وی با اشاره به تکنیک این دو مبارزه در ناک اوت کردن حریفان گفت:علی اکبری و براندون هیچ گفتگوی دوستانه ای با هم نداشته اند و همیشه شاهد کری خوانی این دو فایتر برای هم بودیم و این در حالی است که براندون در ابتدا می خواست با علی اکبری فایت کند و اکنون قصد داریم آن را عملی کنیم.

مدیر اجرایی سازمان با بیان اینکه این مبارزه در راند نخست یا دوم پایان خواهد یافت،گفت: پیش بینی من این است که این مبارزه 15 دقیقه طول نخواهد کشید!

این مبارزه در حالی در تاریخ دوازدهم آذر ماه برگزار می شود که، امیر علی اکبری در هنگام پیوستن به سازمان خواهان مبارزه با این فایتر فیلیپینی_آمریکایی بود. ورا برای نخسین بار پس از، از دست دادن کمربند قهرمانی به «آرجان بولار »در سال گذشته به کیج باز می گردد‌.

آخرین اخبار