www.khabarrazmavar.ir

تکواندو نوجوانان جهان - کانادا ؛

شناسه خبر : ۰۹:۴۲ 1395/09/01

دختران ایران روی سکوی قهرمانی/ تکرار عنوان چهارمی پسران

پرونده یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با کسب عنوان قهرمانی تیم دختران و تکرار عنوان چهارمی تیم پسران در کانادا بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور بیش از ۸۰۰ تکواندوکار از ۱۱۰ کشور جهان چهارشنبه گذشته به میزبانی کانادا در شهر «بورنابی» آغاز شد و بامداد امروز با قهرمانی کره جنوبی در بخش پسران و تیم ایران در بخش دختران به پایان رسید.

در مجموع تیمی (دختران و پسران) کره جنوبی قهرمان شد وتیم کشورمان به مقام نایب قهرمانی رسید و روسیه سوم شد.

تیم تکواندو دختران نوجوان کشورمان که با دو طلای مبینا ن‍ژاد کته‌سری و زهرا پوراسماعیل و دو برنز مبینا و پریسا جوادی در پایان با ۵۵ امتیاز، عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد. چین تایپه با یک مدال طلا، سه نقره و ۵۵ امتیاز نایب قهرمان شد، روسیه با ۳ مدال نقره ، ۲ برنز و ۵۰ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و تیم‌های ترکیه و کره جنوبی نیز عنوان چهارم و پنجم را بدست آوردند.

اما در بخش پسران که سرمربی و مدیر فنی خود را به دلیل صادر نشدن روادید همراه نداشت با هدایت امید غلامزاده و یوسف حاجی پور عنوان چهارمی دوره قبل را تکرار کرد. این تیم با یک مدال طلا امیرمحمد بخشی، یک نقره ابراهیم صفری و یک برنز علی باصری و ۵۸ امتیاز، عنوان چهارمی جهان را به خود اختصاص داد.

کره جنوبی با پنج مدال طلا، دو برنز و ۹۳ امتیاز قهرمان شد، روسیه با دومدال طلا، دو مدال نقره و دو برنز و ۶۶ امتیاز نایب قهرمان شد. ترکیه با یک مدال طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۵۳ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

 مبینا شاکری، محمدرضا جمشیدی، سیده کوثر حسینی، امیرولی پور، حمیدرضا هادیان،ستاره چابکی، زهرا شجاعی محمد مرتضایی، محمد حسین یزدانی، فاطمه جعفری، زهرا شیدایی، عرفان ناظمی و امیرحسین وقوعی آذر دیگر اعضای تیم نوجوانان بودند که با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابتها کنار رفتند.

آخرین اخبار