www.khabarrazmavar.ir

مدعیان شکایت خود را از مراجع داخلی پیگیری کنند

شناسه خبر : ۱۱:۴۷ 1398/05/14

داورزنی: ادعای چینش مجمع کونگ فو اشتباه است

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: هر فردی احساس کند حقی از او ضایع شده، می تواند از طریق مراجع داخلی پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاباتی کونگ‌فو در واکنش به انتقادات خبرنگاران درباره عدم اطلاع رسانی انتخابات گفت: در سایت اطلاع رسانی شده بود  و هر آنچه باید اتفاق می‌افتاد، افتاد. از قبل هم وزارت اعلام کرده بود مجمع امروز برگزار می‌شود و طبق روال همه مجامع اطلاع رسانی شده بود. ۶ نفر کاندید بودند که ۲ نفر نیامدند؛ یک نفر هم انصراف داد که در نهایت با حضور ۲ نفر برگزار شد و حیدری رای ۴ سال آینده ریاست را بر عهده گرفت.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اینکه چرا حیدری با این وجود اتمام دوران ریاست خود، کماکان در فدراسیون حضور داشت و در انتخابات هم حضور پیدا کرد و این تخلف نیست؟ پاسخ داد: قرار بر این شد در مجامع انتخاباتی که پیش از این در کشتی و وزنه برداری نیز اجرا شد، سرپرستان اگر تصمیم به حضور در انتخابات را دارند، انصراف دهند. حیدری رئیس فدراسیون بود اما برای اینکه به برنامه های فدراسیون لطمه ای وارد نشود، حکم سرپرستی را از مجمع گرفت.

داورزنی در پاسخ به این انتقاد که او با توجه به حضور در فدراسیون پس از پایان دوره ریاستش، فرصت چینش اعضای مجمع را داشته، تصریح کرد: تمام این ۴۱ نفری که به حیدری رای دادند از عملکرد او در ۴ سال گذشته راضی بودند. نباید این ایراد گرفته شود چون حیدری رئیس فدراسیون بوده مجمع را چینش کرده. او که نماینده کارگری، دانش آموزی، نیروهای مسلح و .. را نمی‌چیند. در فدراسیون های مختلف اگر رئیس یا سرپرست بخواهند در انتخابات شرکت کنند، نمی توانند. اینکه می گوییم ۱۶ ماه فرصت داشته افراد را بچیند درست نیست؛ اینطور نبوده است. کسی که رئیس فدراسیون می شود که الزاما همه به او رای دهند کما اینکه اخیرا در انتخابات فدراسیون های کشتی و وزنه برداری هم همین اتفاق افتاد.

وی درباره  تهدید  برخی ها مبنی بر به شکایت برخی به مجامع جهانی و داخلی، گفت: هر فردی احساس کند حقی از او ضایع شده، می تواند از طریق مراجع داخلی پیگیری کند کما اینکه در گذشته هم افرادی که چنین احساسی داشتند، این موضوع را پیگیری کردند و رسیدگی هم شد.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص نامه فدراسیون جهانی ووشو که این رشته زیرمجموعه آنهاست و کلمه کونگ فو تنها مختص این رشته است، عنوان کرد: تا جایی که می‌توانیم سعی می کنیم تعامل بین ۲ فدراسیون داخلی برقرار شود. اگر هم در آینده مشکلی پیش آمد، برای حل آن تلاش خواهیم کرد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.