www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۵ 1396/12/16

خیز گگارد برای قهرمانی Bellator

موساسی برای به دست آوردن کمربند قهرمانی میان وزن به مصاف رافائل کاروالیو می رود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، گگارد موساسی فایتر ارمنی متولد تهران پس از جدایی از UFC و پیوستنش به سازمان Bellator اکنون این فرصت را پیدا کرده تا کمربند قهرمانی دسته میام وزن این سازمان را نیز به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

بنا به اعلام رسمی بلاتور موساسی در رویداد Bellator 200 لندن و در مبارزه عنوان قهرمانی میان وزن می بایست به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی رافائل کاروالیو برود.این دومین مبارزه موساسی پس از غلبه بر الکساندر شلمنکو در کیج بلاتور است و البته مبارزه بسیار مهمتر!

رافائل کاروالیو دسوزا فایتر سی و یک ساله اهل برزیل است که از سال ۲۰۱۱ در چرخه حرفه ای MMA قرار گرفته و رکورد ۱۵ پیروزی و ۱ شکست در کارنامه او دیده می شود. نبرد او در برابر موساسی چهارمین مبارزه برای دفاع از عنوان قهرمانی اش خواهد بود. کاروالیو در سه دفاع قبلی دوبار ملوین مَنهوف و یک بار آلیسیو ساکارا را مغلوب ساخته اما گگارد موساسی قطعاً حریفی هم ردیف با سایر رقبای او نخواهد بود و مبارزه ای بسیار سخت در تاریخ جمعه ۴ خرداد ۹۷ در انتظار قهرمان برزیلی خواهد بود.

گگارد سی و دو ساله فایتری باتجربه تر نسبت به کاروالیو می باشد چرا که از سال ۲۰۰۳ دنیای حرفه ای MMA را تجربه کرده و قهرمانی در سازمانهایی چون: کیج وریرز،دریم و استرایک فورس را در لیست افتخارات خود دارد و انگیزه بالایی برای اضافه کردن قهرمانی بلاتور به این لیست دارد.

انتهای پیام/

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.