www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۵۶ 1396/10/26

خط و نشان کاپیتان سابق تیم ملی برای حریفان تاتامی و دنیای قفس

مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی با پیروزی مقتدرانه در رقابت های سوپرلیگ کاراته، و پا گذاشتن به دنیای MMA برای حریفان خط و نشان کشید .

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران پس از حدود سه سال و نیم دوری از میادین رسمی کاراته ، با پیراهن نماینده سنندج ؛ تیم گوجوریو سی واکای ، به تاتامی سوپرلیگ قدم گذاشت.

الهامی با پیروزی مقتدرانه ۱۰ بر ۵ مقابل مهدی آشوری نفر اول رنکینگ سوپرلیگ کاراته کشور ، همزمان برای حریفان خود در دنیای کاراته و هنرهای رزمی ترکیبی خط و نشان کشید .

صاحب رکورد شش دوره حضور متوالی در رقابت های جهانی ، با تمریناتی که داشته توانسته آمادگی بدنی خود را در سطح خوبی حفظ کند و در حال حاضر در تمرین با ملی پوشان جوجیستو و بوکس و همچنین کیک بوکس است .

الهامی همزمان با بازگشت به دنیای کاراته وارد دنیای MMA نیز شده است . پس از حضور موفق امیر علی اکبری ، کشتی گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران ، در دنیای مبارزات قفس ، این بار نوبت به کاپیتان سابق تیم ملی کاراته رسیده تا در دنیای هنرهای رزمی ترکیبی خود را محک بزند .

الهامی ماه آینده مبارزه خود را مقابل حریفی از کشور آذربایجان در خاک آذربایجان ، برگزار خواهد کرد .

وی در خصوص بازگشتش به دنیای کاراته، به خبرنگار رزم آور گفت :دلم برای کاراته تنگ شده بود، به هرحال عضوی از جامعه کاراته هستم و حالا حالاها مبارزه خواهم کرد و در انتخابی تیم ملی نیز شرکت خواهم کرد . وی ادامه داد : شکر خدا به قدری خود را آماده می بینم که باز هم بتوانم مدال کسب کنم . دوست دارم کاراته را حمایت کنم ان شاالله کاراته روند پیشرفت خود را طی کند و باز هم در میادین بین المللی برای کشور افتخار آفرینی کند .

کاپیتان سابق تیم ملی درباره حضور خود در دنیای MMA ، بیان داشت : در کنار کاراته در مبارزات MMA شرکت می کنم و تمام تمرکزم بر مسابقاتم در هر دو رشته است ، حدود بیست روز دیگر ، در خاک آذربایجان مقابل حریف خوبی از کشور آذربایجان که قهرمان جهان است مبارزه خواهم کرد . الهامی با اشاره به علاقه و انگیزه بالای خود به دنیای هنرهای رزمی ترکیبی بیان داشت : رشته MMA را دوست دارم و رزومه ی قوی ام در کاراته باعث شد تا بتوانم در دنیای MMA شرکت کنم .

وی در پاسخ به این سوال که : آیا بحث مالی تاثیرگذار در انتخاب MMA بوده اظهار داشت : صرفآ بحث و انگیزه مالی باعث حضورم در رقابت های MMA نیست اما باید بگویم که بحث مالی مهم است و غیرقابل انکار . به طور حتم این مسئله نیز تاثیرگذار بوده اما انگیزه اولم نیست . در حال حاضر حامی مالی ندارم و با هزینه خود در مسابقات شرکت می کنم .

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در پایان تصریح کرد : ورزش قهرمانی در ایران هنوز نتوانسته جایگاه خود را کسب کند و متاسفانه اغلب ما ورزشکاران رشته های رزمی در کشورمان ، نتوانسته ایم به خواسته های مالی که داشتیم برسیم در حالی که هم رده های ما که به کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند به لحاظ مالی در جایگاه مناسبی قرار دارند و خوشبختانه از آسایش و آرامش خوبی برخوردارند .

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید