www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۴ 1397/11/04

خانه تکانی یا پاس کاری مربیان در تیم های ملی بوکس !

فدراسیون بوکس با انتصاب سه سرمربی در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید یک زلزله در کادر فنی تیم های ملی به راه انداخت تا شاید ثمره این اتفاق ، مدال آوری مشت زنان کشورمان در رویدادهای بین المللی باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، بعد از آنکه پدروسالگادو  مربی اهل کشور کوبا در دقایق نود، از حضور در ایران و برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی جوانان کشورمان، به دلایل شخصی و بهانه های خانوادگی سر باز زد ، مسئولان فدراسیون بوکس برای انتخاب مربی جایگزین از میان گزینه های داخل کشور دست به کار شدند.

بلافاصله بعد از منتفی شدن سفر سالگادو و دریافت ایمیل عذرخواهی از سوی او، روز گذشته جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس با حضور اعضا برگزار شد و در نهایت امید رشید به صورت رسمی مسئولیت هدایت تیم جوانان را  بر عهده گرفت.

نکته قابل توجه در این انتصاب این است که ، رشید حدود یک ماه است به عنوان مربی در کادر فنی بزرگسالان حضور دارد و اکنون به تیم جوانان هم پاس داده شد!

البته وی پیش از این هم در سال های گذشته هم سابقه مربیگری در تیم ملی را در کارنامه خود داشته است و امید می روند کارنامه این مربی باتجربه با نتایج قابل قبولی که در رده  سنی جوانان می گیرد تکمیل تر شود.

از سوی دیگر اکبر احدی که در حال حاضر سکان هدایت تیم ملی بزرگسالان را در دست دارد ، با تصمیم اعضای شورای فنی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال (امید) هم انتصاب شده است تا دومین مربی بوکسی باشد که بین رده های سنی مختلف پاس داده می شود! او رقابت های حساس قهرمانی آسیا را در ۲۸ فروردین سال آینده پیش رو دارد و هرچند این پیکارها برای سهمیه المپیک نیست اما میدان بزرگی محسوب می شود و نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

رضا مهدی‌پور دیگر مربی تازه انتصاب شده در تیم ملی بوکس است که مسئولیت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان ایران، بر دوش او انداخته شد ، تا خانه تکانی در تیم های ملی کامل شود.

بعد از خرجی که سالگادو ی کوبایی ( اعم از مجوز شورای برون مرزی، قرارداد ارزی، هماهنگی جهت اسکان و تعذیه و … ) بر گردن فدراسیون بوکس انداخت ، اینکه فدراسیون نشینان تصمیم بگیرند با احتیاط تر از گذشته رفتار و روی گزینه های داخلی سرمایه گذاری کنند امری بدیهی است، اما انتظار می رود این انتخاب ها تاثیر قابل قبولی روی تیم های ملی در رده های سنی مختلف داشته باشد و در رویدادهای پیش رو شاهد مدال آوری مشت زنان ایرانی باشیم.

آخرین اخبار