www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۵۱ 1401/09/07

حسینی سرپرست فدراسیون بوکس شد

با حکم وزیر ورزش وجوانان، سید روح‌الله حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی سیدروح‌الله حسینی را به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس منصوب کرد.

مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون بوکس با حضور آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان صبح امروز (دوشنبه – 7 آذرماه) برگزار و سید روح‌الله حسینی حکم خود را دریافت کرد.

پیش از این مجمع فوق‌العاده فدراسیون بوکس روز یکم آذرماه برگزار شده بود که 32 عضو حاضر در مجمع رای به برکناری حسین ثوری داده بود و سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون بوکس طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی اداره فدراسیون را برعهده گرفته بود.

آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: حق خانواده بوکس این نبود که برخی افراد باعث شوند تا این رشته مورد تحلیل ناعادلانه قرار بگیرد، اما قطعاً با تدبیر خانواده این رشته، موضوع مدیریت خواهد شد. انشالله به یک ثبات، آرامش و پیشرفت متفاوتی در بوکس برسیم.

وی افزود: با توجه به همه اتفاقاتی که افتاد و رای اعضای مجمع برای مقطعی کوتاه و طبق اساسنامه نایب رییس فدراسیون امور جاری را برعهده گرفت، در ادامه نیز بر اساس اختیاری که به رئیس مجمع برای انتخاب سرپرست داده شده بود، آقای حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی منصوب شدند تا انشاءالله یک فرد اصلح با نظر و خرد جمعی دوستان سکان فدراسیون بوکس را به دست بگیرد و شاهد موفقیت این رشته قهرمان پرور باشیم،  امیدوارم روزی در همین محل موفقیت بوکس در بزرگ‌ترین آوردگاه دنیا یعنی المپیک را جشن بگیریم.

در ادامه روح الله حسینی گفت: انشاءالله بتوانیم با کمک همه عزیزان فدراسیون بوکس را به جایگاه اصلی خود برسانیم؛ درهای فدراسیون به روی همه باز است و برای هر کسی منافع ملی مهم باشد کمک می‌کند تا بوکس به حق خود برسد. قطعا از نظرات تمامی زحمت‌کشان، صاحب‌نظران و اساتید برای پیشرفت بوکس استفاده خواهیم کرد؛ راه رسیدن به موفقیت دوری از حاشیه و ایجاد همبستگی و همدلی است که قطعا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این مهم میسر شود.

حسینی خاطرنشان کرد: سال آینده بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم که باید با برگزاری اردوهای منظم بتوانیم در این رویداد بزرگ مدال آور باشیم. همچنین باید بستری را فراهم کنیم تا مجمع انتخاباتی فدراسیون نیز به صورت عادلانه برگزار شود و موضوعات جاری فدراسیون نیز پیگیری و مشخص شود تا کار را شروع می‌کنیم و خللی در امور ایجاد نشود.

سرپرست فدراسیون در پایان گفت: برای همگی آرزوی موفقیت دارم و قول مساعد می‌دهم بوکسورهای کشور در تمامی رده‌های دوباره مورد ارزیابی قرار بگیرند تا حق کسی تضییع نشود. در بخش داوری و مربیگری نیز هدف ما همین است.

آخرین اخبار