www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۵۹ 1401/09/23

حسینی: امور جاری فدراسیون را پیش می‌بریم/ هدف، تغییر شرایط است

سرپرست فدراسیون بوکس ایران درباره برنامه‌های فعلی خود و خواسته‌های وزارت از او در شرایط فعلی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، روح‌الله حسینی در گفت‌وگوی ، درباره بازگشت دوباره خود به فدراسیون بوکس و فعالیت به عنوان سرپرست، توضیح داد: بنده بوکسور بودم و عضو این خانواده هستم. در زمان حاج ناطق نایب رئیس بودم و مدیریت تیم‌های ملی را بر عهده داشتم، با توجه به این شناخت من از بوکس به بنده اعتماد کردند و به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شدم.

او ادامه داد: من ۱۶ سال در بوکس بوده‌ام و زمان کمی نیست، به هر حال برادری بنده ثابت شده است و امیدوارم کنار هم شرایط بوکس را به سمت مثبت شدن تغییر دهیم.

حسینی درباره شرایط فدراسیون بوکس نسبت به زمان ناطق نوری و نایب رئیس خودش نیز گفت: نسبت به آن موقع قابل قیاس نیست، و در کل آن زمان شرایط بهتر بود. به هر حال الان ما آمدیم که درست کنیم. با توجه به اینکه می‌دانستیم و می‌دانیم چه شرایطی وجود دارد به فدراسیون آمدیم اما جای این نیست که به موضوعات مختلف اشاره کنیم.

او درباره خواسته‌های وزارت ورزش از او در شرایط کنونی نیز تاکید کرد: البته من الان سرپرست هستم و باید امور جاری فدراسیون را ادامه دهم تا شرایط برای برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم شود. فعلا نمی‌شود برنامه منسجمی انجام را پیاده کرد.

سرپرست فدراسیون بوکس گفت: باید کارها را انجام دهیم و آقای موسوی به عنوان مدیر تیم‌های ملی و نفراتی چون آقای نهرودی به همراه سایر عزیزان در شورای فنی، برنامه‌ریزی می‌کنند تا بهترین شرایط برای تیم‌های ملی فراهم شود.

حسینی در پایان گفت: در مجموع کار سخت است اما آمده‌ایم تا به شرایط سر و سامان دهیم تا از شکل قبلی در بیاید و برنامه‌های لازم برای پیشرفت بوکس را پیاده سازی کنیم.

آخرین اخبار