www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۲ 1398/04/16

حریف بعدی کریمیان مشخص شد!

سینا کریمیان شهریور امسال با آیتاکا ریو افسر سابق پلیس ژاپن مبارزه می کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم‌ آور ، سینا کریمیان قهرمان دسته کروزِرویت (۹۰ کیلوگرم) سازمان K-1 در پنجمین مبارزه خود برای این سازمان ژاپنی در اوساکا قدم به رینگ مبارزه خواهد گذاشت.

کریمیان ۲ شهریور ۹۸ (۲۴ آگوست ۲۰۱۹) و در استادیوم Edion Arena شهر اوساکا می بایست در یک سوپرفایت به مصاف آیتاکا ریو از ژاپن برود. مبارزه ای که بر سر عنوان قهرمانی نیست و تنها حکم یک سوپرفایت است و این بدین معناست که حتی در صورت شکست کریمیان در این نبرد ، کمربند در اختیار قهرمان ایرانی خواهد ماند.

اما اگر تمایل دارید کمی راجع به حریف ژاپنی سینا بدانید باید بگوییم که آیتاکا ریو فایتر ۲۹ ساله اهل شهر نومازو ژاپن است. او در دوران دبیرستان برای یادگیری ورزش جودو از خود علاقه نشان داد و پس از پایان تحصیلات به خدمت اداره پلیس ژاپن درآمد. اما عشق و علاقه او به ورزش های رزمی باعث شد تا او شغلش را رها کند و به عنوان یک فایتر حرفه ای به کارش ادامه دهد. عملکرد ریو در کیک بوکسینگ روز به روز بهتر شد تا اینکه موفق شد پس از حضور در سازمان ژاپنی Big Bang قهرمانی دسته سنگین وزن این سازمان را که مهمترین افتخاری که او تا به امروز داشته را از آن خود سازد. او در ادامه مسیرش به سازمان ژاپنی K-1 راه پیدا کرد و اکنون در یکی از سخت ترین چالش های دوران ورزشی خود می بایست برابر سینا کریمیان قهرمان K-1 مبارزه کند. این اولین تجربه مبارزه آیتاکا ریو برابر یک حریف غیر ژاپنی است! رکورد حرفه ای ریو ۲۰ پیروزی (۸ پیروزی با ناک اوت) و ۶ شکست می باشد.

.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.