www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۰۰ 1400/01/21

رقابت های قهرمانی اروپا/شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات

عضو سابق تیم ملی تکواندو بانوان ایران، در قالب تیم پناهندگان فدراسیون جهانی در مسابقات قهرمانی اروپا ، در دومین مبارزه تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، کیمیا علیزاده عضو سابق تیم ملی تکواندو بانوان ایران و دارنده نشان برنز المپیک که در قالب تیم پناهندگان فدراسیون جهانی تکواندو در رقابت های قهرمانی اروپا به میزبانی صوفیه بلغارستان حاضر شده بود، در دومین مبارزه خود شکست را پذیرفت.

علیزاده در اولین مبارزه در وزن ۶۲- کیلوگرم، جولانتا تارویدا از لتونی را پس از تساوی در راند طلایی از پیش رو برداشت اما در دومین مبارزه خود مقابل برونا وولتیچ دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹ از کرواسی با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

راحله آسمانی تکواندوکار ایرانی تیم بلژیک نیز روز گذشته(جمعه) در وزن ۵۷- کیلوگرم پس از شکست حریفان خود از ایتالیا و لهستان، در نیمه نهایی مغلوب جونز از انگلستان شد و به مدال برنز رسید.

 

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.