www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۳۶ 1398/11/05

جیپسی کینگ در هشت ضلعی UFC

تایسون فیوری خواهان یک مبارزه در قفس یو اف سی با شرایط خاص است؛ یک مبارزه با قوانین بوکس ولی با دستکش MMA !

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تایسون فیوری قهرمان اسبق سنگین وزن بوکس جهان ماه آینده در یک مبارزه حساس و دیدنی که نبرد مجددی بین او و دیانتِی وایلدر است به مصاف بمب افکن برنزی خواهد رفت تا کمربند قهرمانی WBC را از دستان او خارج کند.

جیپسی کینگ اخیراً در مصاحبه ای که با آریل هِلوانی خبرنگار ESPN داشته گفته که می خواهد با یکی از قهرمانان UFC یک مبارزه بوکس داشته باشد. فیوری درباره کم و کیف این مبارزه گفته که مبارزه یک مبارزه با دستکش های MMA و در قفس برگزار شود ولی قوانین آن قوانین بوکس باشد.

” من نمی خواهم در یک مبارزه MMA ظاهر شوم و روی زمین غلت بزنم و چیزی شبیه آن. با یکی از قهرمانان آنها با دستکش کوچک مبارزه می کنم حتی در یک قفس ولی با قوانین بوکس و دستکش های MMA. با دستکش های چهار اونسی که برای منم خوب است.”

وقتی از فیوری سوال شد که چرا می خواهد چنین کاری را انجام دهد، او پاسخ داد: “من یک فرد ماجراجو هستم که می خواهم چیزهای جدیدی را هم امتحان کنم. من در بوکس عالی بوده ام و اکنون هم در بالاترین سطح آن قرار دارم و پول زیادی از آن در آورده ام اما هنوز دوست دارم با یکی در قفس آن هم با دستکش های کوچک مبارزه کنم. بریم ببینیم ضربه به صورت با دستکش های چهار اونسی نسبت به دستکش های ده اونسی چه فرقی دارد؟!”

استیپه میوچیچ قهرمان کنونی دسته سنگین وزن UFC قبلاً از تایسون فیوری برای یک مبارزه بوکس در رینگ دعوت کرده بود و آمادگی خود را هم اعلام کرده بود. فیوری در این رابطه گفت: “آره فکر می کنم میوچیچ بودش. وقتی ماه آینده دیانتِی وایلدر را شکست دادم باید با دِینا وایت بنشینیم و سر یک سری اعداد حرف بزنیم تا ببینیم برگزاری این مبارزه ممکن می شود. از طرف یو اف سی هر کسی که باشد و دوست داشته باشد با من مبارزه کند من قبول می کنم تا توسط قهرمان بوکس جهان کتک مفصلی به او زده شود. این چیزیست که من یکی می خواهم!”

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.