www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۵ 1393/09/20

جودو قهرمانی آسیا – هنگ کنگ؛ زهرا باقری به نشان برنز دست پیدا کرد

جودوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری مقابل نماینده هند اولین نشان برنز و دومین مدال تیم کشورمان در این مسابقات با به خود اختصاص داد. به گزارش “رزم نیوز” ، زهرا باقری نماینده سنگین وزن تیم ملی نوجوانان کشورمان در وزن 70+ کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و در مرحله نیمه نهایی به مصاف […]

جودوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری مقابل نماینده هند اولین نشان برنز و دومین مدال تیم کشورمان در این مسابقات با به خود اختصاص داد.

به گزارش “رزم نیوز” ، زهرا باقری نماینده سنگین وزن تیم ملی نوجوانان کشورمان در وزن 70+ کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و در مرحله نیمه نهایی به مصاف “برلیکاش” جودوکار تنومند قزاقستان رفت. در این دیدار باقری تلاش زیادی برای پیروزی بر حریفی که بیش از 50 کیلوگرم سنگین تر از خودش بود بکار گرفت ولی در نهایت در ثانیه پایانی بازنده تاتامی را ترک کرد. وی برای کسب مدال برنز به دیدار به دیدار “کوار منجات” از هند رفت و در کمتر از 30 ثانیه حریف خود را ضربه فنی کرد و به نشان برنز دست پیدا کرد.

برای تیم ملی ایران تا کنون سهیل جمال آبادی یک نشان طلا ، زهرا باقری یک نشان برنز کسب کرده اند و کیوان مهدیزاده هم در مکان پنجم ایستاده است.

این دوره از مسابقات در بخش نوجوانان فردا به پایان می رسد و از روز شنبه مسابقات رده سنی جوانان آغاز می شود.

آخرین اخبار