www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۱۵ 1397/02/25

جوانان جودو عنوان ششم آسیا را کسب کردند

نوزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جودو جوانان آسیا در حالی عصر یکشنبه به پایان رسید که تیم ملی کشورمان به عنوان ششمی این دوره دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات با حضور ۱۹۶ جودوکار از ۲۲ کشور به میزبانی لبنان در بیروت برگزار شد. تیم ملی کشورمان با ۱۲ جودوکار در این رقابتها موفق به کسب یک نشان طلا، یک نقره و چهار برنز شد و در مجموع نیز عنوان ششمی را کسب کرد.

ازبکستان با ۴ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز قهرمان شد. کره جنوبی با ۴ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز در مکان دوم ایستاد و قزاقستان با ۳ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز سکوی سوم را با خود اختصاص داد. قرقیزستان با ۳ طلا و سه برنز و هند با ۱ طلا، دو نقره و سه برنز بالاتر از کشورمان عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند. کشورهای تاجیکستان با دو نقره و یک برنز، لبنان با یک نقره، چین تایپه با سه برنز،مغولستان با دو برنز و ویتنام با یک برنز نیز عناوین هفتم تا یازدهم را به خود اختصاص دادند.

برای تیم کشورمان قاسم باغچقی یک نشان طلا، علی پرهیزگار یک نشان نقره،حمیدرضا ملک زاده، مریم بربط، ابوالفضل محمودی و امین کامیابی هم ۴ نشان برنز کسب کردند. اکبری، جهانگیری، نظری، قلی پور، بریمانلو و بهمنی هم از دور مسابقات حذف شدند.

فدراسیون جودو در پایان این دوره از مسابقات تنها نتایج انفرادی را اعلام کرد و گزارش از نتایج تیمی در اختیار رسانه ها قرار نداد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.