www.khabarrazmavar.ir

جودو قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛

شناسه خبر : ۱۷:۱۰ 1396/04/25

جوانان جودو بدون طلا هشتم شدند/سقوط پنج پله ای جوانان

تیم جودو جوانان ایران با کسب دو نقره و چهار برنز و ایستادن در مکان هشتم به کار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، هجدهمین دوره رقابتهای جودو جوانان آسیا با حضور ۱۷۷ جودوکار از ۱۷ کشور روز گذشته در قرقیزستان آغاز و عصر امروز یکشنبه با قهرمانی ازبکستان و عنوان هشتمی   تیم کشورمان به پایان رسید.

ازبکستان با دو طلا، سه نقره و دو برنز قهرمان شد.تاجیکستان با یک طلا، یک نقره و سه برنز نایب قهرمان شد و مغولستان با یک طلا، یک نقره و یک برنز سوم شد. تیم های قزاقتسان، ژاپن، چین تایپه و کره جنوبی بالاتر از تیم کشورمان چهارم تا هفتم شدند.

تیم پسران کشورمان با دو نقره علیرضا خجسته و جواد مرادی، دو برنز علی پرهیزگار و حسن باغچقی در مکان هشتم ایستاد. تیم کشورمان در بخش بانوان هم توسط مریم بربط و زهرا باقری هشتم شد.

در مجموع مردان و زنان هم تیم کشورمان با دو نقره و چهار برنز هشتم شد. ژاپن با ۵ طلا شش برنز قهرمان شد.کره جنوبی با سه طلا، سه نقره و سه برنز نایب قرمان شد و سه طلا، یک نقره و ۵ برنز در مکان سوم ایستاد. تیم های ازبکستان، چین تایپه، مغولستان و تاجیکستان عناوین چهارم تا هفتم را کسب کردند.

تیم جوانان ایران که با ۱۰ جودوکار در بخش پسران و سه جودوکار در بخش زنان در این رقابتها شرکت کرده بود، در بخش پسران با کسب یک طلا، یک نقره و سه برنز با دو پله سقوط نسبت به دوره گذشته عنوان پنجم را کسب کردند.

تیم جودو جوانان ایران دوره قبل این رقابتها با دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز عنوان سومی را کسب کرده بود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.