www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۱۴ 1399/04/25

جنگ اینستاگرامی “پسر بد” و پادشاه “کیک بوکسینگ”

بدر هاری و ریکو ورهوون در اینستاگرام از خجالت هم درآمدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، صفحه اینستاگرامی سازمان گلوری کیک بوکسینگ با انتشار بخش کوتاهی از مبارزه ریکو ورهوون و بدر هاری در رویداد “گلوری کالیشن ۲” را منتشر کرد که در آن ورهوون سه ضربه جب و یک ضربه مستقیم راست را روانه بدر هاری می کند و گلوری در کپشن این ویدیوی خود چنین نوشت ۱-۱-۱-۲.

بدر هاری در واکنش به این پست، در بخش کامنت ها نوشت: “ما تو باشگاهمون دخترهایی داریم که محکم تر از این ضربه می زنند. همه ما دیدیم که کی بعد از چند ضربه رو زانوش افتاد. ما ۱-۱-۱-۲ نمی زنیم ما فقط ۱ می زنیم💥 ” ریکو ورهوون هم در واکنش به این صحبت پسر بد نوشت: “پس بهتره مواظب اسپارینگ کردن با همون دخترها باشی آقای شیشه ای! چون تو و من خوب می دونیم که ممکنه زودتر از اونچه که من شکستمت، بشکنی. بیا سرش شرط ببندیم.”

اما این پایان ماجرا نبود و بدر هاری در زیر پست دیگری که گلوری منتشر کرده بود نوشت: “باشه سرش شرط می بندم و می تونم این کار رو بکنم، اینجوری بگم که ۵۰۰ هزار یورو شرط می بندم. خب شرط تو کجاست؟؟؟” ورهوون هم در جواب او نوشت: “این چیزیه که من سرش شرط می بندم…یک ضربه ساق به پاهای مثل اسپاگتی تو، یک ضربه ساق پا به بازوهای تو و اگه دیدم نشکستی یکی دیگه به روح ضعیفت می زنم. این را فراموش نکن که ترسوها هرگز برنده نمی شوند و برنده ها هم هیچوقت نمی ترسند.”

بدر هاری و ریکو ورهوون دو سابقه تقابل با یکدیگر را داشتند. بار نخست، دسامبر سال ۲۰۱۶ و در رویداد GLORY Collision که با وجود برتری بدر هاری در راند اول دست او در راند دوم دچار آسیب دیدگی شد و توانایی ادامه مبارزه را نداشت و ریکو با ناک اوت فنی برنده مبارزه شد. دومین رویارویی آنها به دسامبر سال ۲۰۱۹ و رویداد GLORY Collision 2 باز می گردد که تقریباً همان جریان رخ داد با این تفاوت که بدر هاری در راند اول و سوم موفق به ناک دان کردن ریکو شد ولی این بار آسیب دیدگی پا او باعث شد تا بار دیگر مبارزه را به قهرمان هلندی واگذار کند. عده ای از طرفداران دو فایتر مبارزه سوم را لازم و ضروری می دانند و عده ای دیگر هم با توجه با خروجی دو مبارزه قبل حاضر به دیدن مبارزه سوم نیستند. اما چیزی که لازم است این است که سازمان گلوری که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند ابتدا می بایست خود را از وضعیت و بحران کنونی خارج کند تا بتواند برای مبارزات و مسابقات آینده تدارک ببیند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید