www.khabarrazmavar.ir

لیگ جهانی کاراته وان

شناسه خبر : ۱۶:۰۴ 1398/09/09

جدال بر سر برنز بین بوسا و آسیابری

در نخستین روز از هفتمین مرحله از لیگ جهانی کاراته از میان مدعیان وزن ۷۵- کیلوگرم، فقط لوئیجی بوسا ایتالیایی و آسیابری از کشورمان شانس کسب مدال برنز سال ۲۰۱۹ را دارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، هفتمین مرحله از لیگ جهانی کاراته از صبح روز گذشته (جمعه) با حضور ۷۳۷ کاراته کا از ۸۹ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن پاولوین مادرید آغاز شده که کاراته ایران با ۱۴ ملی پوش در دو بخش مردان و زنان در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

در نخستین روز از این رقابت ها ۴ ورزشکاری که نامزد کسب جایزه گرند وینر (بهترین جهان) در وزن ۷۵- کیلوگرم بودند، دیروز (جمعه) در چارچوب این رقابت‌ها با شکست و حذف زودهنگام، از رسیدن به مدال در آخرین مرحله لیگ جهانی در سال ۲۰۱۹ بازماندند.

بهمن عسگری نماینده تیم ملی کشورمان که عنوان نخست رنکینگ المپیک در این وزن را از آن خود کرده، در نخستین مبارزه از گردونه حذف شد و به مدال نرسید.

اما کن نیشیمورا ژاپنی که جایگاه دوم رنکینگ را از آن خود کرده، پیش از حضور در این مرحله، ۵۷۲۲٫۵ امتیاز را از آن خود کرده بود. او در این رقابت‌ها تنها دو مرحله مبارزه کرد و ۳۰۰ امتیاز به اندوخته‌های خود افزود. او نیز با ۶۲۲٫۵ امتیاز به کار خود در سال ۲۰۱۹ پایان داد.

رافائل آقایف از آذربایجان که به پلنگ شرق شهرت دارد و در واقع ستاره کاراته دنیا با ۶ مدال جهانی است، در این رقابت‌ها ناکام ماند و در نخستین مبارزه شکست خورد.

استانیسلاو هورنه از اوکراین نفر پنجم رنکینگ نیز با ۴۴۹۲٫۵ پای در آخرین مرحله لیگ جهانی گذاشت، اما او نیز در نخستین مبارزه شکست خورد.

در نهایت لوئیجی بوسا از ایتالیا با ۵۳۸۵ امتیاز، قدم در آخرین مرحله لیگ جهانی گذاشته که در رده چهارم جدول رنکینگ المپیک قرار دارد و برای رسیدن به مدال برنز باید با علی اصغر آسیابری نماینده کشورمان مبارزه کند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید