www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۳۵ 1400/03/31

جاویدان: رقابت های لیگ استان آذربایجان شرقی برگزار می شود

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان آذربایجان شرقی ، برنامه های خود برای دوره چهارساله ریاستش را در این هیئت تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، یوسف جاویدان، اظهار داشت: فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی استان آذربایجان شرقی در گذشته یکی از فعالترین استانهای رزمی کشور بود، اما متاسفانه چندین سال است که از جایگاه اصلی خود فاصله گرفته است، از روزی که مسئولیت ریاست این هیئت را بر عهده گرفته ام روزانه 10 ساعت کار  می کنم تا دوباره هیئت استان آذربایجان شرقی به روزهای اوج خود بازگردد. اکنون به دنبال این هستیم تا اتحاد بین کمیته ها، انجمن ها، هیئت ها، مربیان و داوران و ورزشکاران برای پیشبرد اهداف حفظ شود.

وی درخصوص برنامه های خود گفت: اولویت اصلی ما احداث خانه رزمی برای استان آذربایجان شرقی است، متاسفانه این استان در حال حاضر هیچ خانه اختصاصی برای ورزش های رزمی ندارد ، در تلاشیم تا با رایزنی با چند سالن مختلف، خانه رزمی استان را افتتاح کنیم.

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای برگزاری لیگ داخلی خبر داد و در این باره تصریح کرد: اگر ستاد مبارزه با کرونا اجازه دهد و مجوز های لازم را از فدراسیون بگیریم، قصد داریم رقابت های لیگ داخل استان را در دو گروه آقایان و بانوان برگزار کنیم از این طریق از ظرفیت بالای ورزشی بانوان هم استفاده کرده ایم، برای برگزاری رقابت های لیگ، با حامیان مالی خوبی صحبت شده است، تا از نظر منابع مالی مشکلی نباشد.

جاویدان با بیان اینکه دفتر هیئت های انجمن های ورزش های رزمی استان آذربایجان شرقی تجهیز شده است، در مورد سفرهای خود به هیئت شهرستان های مختلف استان، توضیح داد: در مدت یک هفته ای که به عنوان رئیس هیئت، فعالیت خود را آغاز کردم، سه سفر به هیئت های شهرستانهای مختلف داشته ام، تلاشمان این است که برای این هیئت ها امکاناتی فراهم کنیم تا بتوانند به خوبی به فعالیت خود ادامه دهند. قرار است با مسئولان کمیته های مختلف، روسا و نواب رئیس سبک ها، مربیان و داوران جلسات متعددی برگزار کنیم تا هیئت انجمن های ورزش های رزمی ساماندهی مناسبی پیدا کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود، گفت: برگزاری همایش رزمی کاران در فضای آزاد با گنجایش 4 تا 5 هزار نفر ، یکی از برنامه های هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان آذربایجان شرقی است.

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: یکی دیگر از اولویت های برنامه ریزی ما، ساماندهی بیمه های ورزشی است، قصد داریم آمار واقعی و دقیقی از قهرمانان، مربیان و داوران استان به دست آوریم تا مراسم تجلیل از قهرمانان با آمار واقعی باشد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید