www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۳۷ 1401/11/03

جان جونز: خدا من را به عنوان یک مبارز شکست ناپذیر آفریده است

جان جونز، معتقد است در مسابقه بعدی UFC 285 در ماه مارس مقابل سیریل گان، شکست نخواهد خورد و ادعا می کند که خدا او را به عنوان یک “مبارز شکست ناپذیر” آفریده است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، جان جونز قهرمان نیمه سنگین وزن UFC، که در حال حاضر دارای رکورد 1-26 است، در سال 2009، پس از اینکه ضربه وی توسط داور، خلاف قوانین و خطا تشخص داده شد، تنها یک باخت حرفه ای در برابر «مت همیل» برای او ثبت شد ، اما پس از آن، جونز یک دوره طلایی بدون شکست را در UFC تجربه کرد.

جان جونز پس از آماده شدن برای مبارزه در دسته ی سنگین وزن و نزدیک شدن به زمان اولین مسابقه فایت وی در این دسته،ادعا می کند که خدا او را به عنوان یک «مبارز شکست ناپذیر» قبل از بازگشت وی به هشت ضلعی در ماه مارس انتخاب کرده است. جونز که قرار است اولین مبارزه خود در بخش سنگین وزن را در UFC 285 در چهارم مارس (۱۳ اسفندماه) انجام دهد. در یک مبارزه برای عنوان خالی در برابر قهرمان موقت این دسته ،«سریل گان» وارد قفس خواهد شد‌‌.

جونز در مصاحبه اخیر خود به یک رسانه ی محلی گفت: «من واقعاً با تمام وجودم باور دارم که توسط خود خدا به عنوان یک مبارز شکست ناپذیر انتخاب شدم. من واقعاً با تمام روحیه و تمام وجودم به این اعتقاد دارم. پس نه تنها باید من را شکست دهید، بلکه باید خدایی را که من به آن خدمت می کنم، شکست دهید. من باور نمی کنم که برای باخت آفریده شده ام.»

جان جونز ادامه داد: من ممکن است مبارزات نزدیکی داشته باشم [از نظر رای داوران]، اما واقعاً باور ندارم که ممکن است ببازم.

آخرین حضور جونز در هشت ضلعی که از فوریه 2020 در یو اف سی حضور نداشته، مربوط به دفاع از عنوان قهرمانی نیمه سنگین وزن خود در برابر «دومینیک ریس» است. اما پس این ادعاها باید منتظر ماند و دید که جان جونز در دسته ی وزنی جدید قادر خواهد بود که حریف خود را شکست دهد و تعداد پیروزی های خود را ارتقا دهد یا خیر.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار