www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۳۴ 1395/01/28

تیم ملی ایران فردا به دیدار مغولستان می‌رود/ ملایی برنز گرفت

رقابتهای بخش تیمی جودو قهرمانی آسیا قرعه کشی شد و طی آن نمایندگان کشورمان در یک قرعه سخت به مصاف رقبای خود می روند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات که در ازبکستان جریان دارد شنبه شب در بخش انفرادی با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان می رسد […]

رقابتهای بخش تیمی جودو قهرمانی آسیا قرعه کشی شد و طی آن نمایندگان کشورمان در یک قرعه سخت به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات که در ازبکستان جریان دارد شنبه شب در بخش انفرادی با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان می رسد و رقابتهای بخش تیمی فردا یکشنبه در روز آخر مسابقات برگزار خواهد شد.

بر همین اساس تیم کشورمان در گروه B با تیم های قرقیزستان، مغولستان و چین تایپه همگروه است. طبق برتامه تیم ملی کشورمان در اولین دیدار به مصاف مغولستان می رود و در صورت برتری باید با برنده دیدار چین تایپه و قرقیزستان در مرحبه یک چهارم نهایی پیکار کند.

جودوکاران کشورمان در صورت کسب پیروزی در این دو مبارزه در مرحله نیمه نهایی یکی از کشورهای تاجیکستان، ژاپن یا چین را پیش رو خواهند داشت که به احتمال فراوان ژاپن که دور نخست استراحت دارد به نیمه نهایی صعود می کند. در بخش تیمی ۱۳ تیم حضور دارند که کره، پاکستان، ازبکستان، قزاقستان، افغانستان و سوریه در بخش پائین جدول برای صعود به دیدار نهایی تلاش می کند.

اما در ادامه رقابتهای بخش انفرادی که امروز در تاشکند جریان دارد سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم به نشان برنز دست پیدا کرد. وی که به طور معمول در هر مسابقه ای با مدال برنز به کار خود پایان می دهد بعد از استراحت در مرحله نخست، «کوهارا» از ژاپن را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه «سوبیروف» از ازبکستان را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد و در این مرحله مقابل  «الیاس نسیوف» از لبنان بازنده شده و در دیدار رده بندی هم «اوتوگان باتار»از مغولستان را شکست داد و روی سکوی سوم ایستاد.

جواد محجوب آخرین نماینده ایران است که امروز برای کسب مدال برنز باید با نماینده ازبکستان پیکار کند.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید