www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۰ 1394/02/21

تکواندو قهرمانی جهان – روسیه؛ رضایت مربیان تیم ملی از قرعه نمایندگان ایران

سرمربیان تیم ملی کشورمان در هر دو بخش بانوان و آقایان از قرعه تکواندوکاران کشورمان در این دوره از رقابتها ابراز رضایت کردند. به گزارش “رزم نیوز”، رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان صبج فردا در روسیه آغاز می شود. قرعه کشی این دوره از رقابتها شب گذشته در هتل رادیسون با حضور مربیان و سرپرستان تیمها […]

سرمربیان تیم ملی کشورمان در هر دو بخش بانوان و آقایان از قرعه تکواندوکاران کشورمان در این دوره از رقابتها ابراز رضایت کردند.

به گزارش “رزم نیوز”، رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان صبج فردا در روسیه آغاز می شود. قرعه کشی این دوره از رقابتها شب گذشته در هتل رادیسون با حضور مربیان و سرپرستان تیمها برگزار شد و ۱۳ تکواندوکار کشورمان رقبای خود را شناختند.

بیژن مغانلو سرمربی تیم ملی مردان کشورمان در مورد قرعه کشی مسابقات به خبرگزاری مهر گفت: به هر صورت رقابتهای جهانی است و داستان متفاوتی با سایر مسابقات دارد. دلیل این تفاوت هم امتیاز بالایی است که برای نفرات برتر در راه کسب سهمیه المپیک منظور خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات همه رقبا با آمادگی بالا به میدان می آیند. هر بازی حکم فینال دارد و نباید هیچ حریفی را دست گرفت. ما برای قهرمانی به این مسابقات آمده ایم و استراتژی خود را برای تحقق این هدف در جریان مسابقات به نمایش خواهیم گذاشت.

مینو مداح هم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قرعه بانوان کشورمان در این دوره از رقابتها گفت: قرعه ها همانطور که پیش بینی می شد است ، اینجا مسابقات جهانی است و چیزی به اسم قرعه آسان نداریم ، ما با آمادگی بالا به روسیه آمده ایم و آماده مبارزه با هر حریفی هستیم.

سرمربی تیم ملی بانوان در پایان گفت: حداقل در چند دور مقدماتی قرعه مناسبی نصیب بانوان شده و این باعث می شود نفرات تیم بیشتر به جو مسابقات آشنا شده و با خونسردی و بدون استرس کار را دنبال کنند.

شب گذشته در جریان جلسه قرعه کشی” شکیرشربات” رئیس کمیته داوران برخی نکات مهم داوری را برای مربیان توضیح داد . نکات پزشکی هم از سوی مسئول فنی ارائه شد.

قبل از قرعه کشی برخی مسئولان تیم ها به نحوه سیدبندی اعتراض داشتند که باعث بازنگری در این بخش شد و در نهایت با یک ساعت تاخیر قرعه کشی مسابقات انجام و تکواندوکاران رقبای خود را شناختند.

بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از صبح فردا با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از ۱۳۶ کشور در روسیه آغاز می شود.

آخرین اخبار