www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۲ 1393/11/26

تکواندو جام باشگاههای آسیا؛ جدال دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین برای قهرمانی

دو نماینده ایران با برتری مقابل رقبای خود در مرحله نیمه نهایی به دیدار پایانی رقابتهای جام باشگاههای آسیا راه پیدا کردند. به گزارش “رزم نیوز” ، مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره رقابتهای جام باشگاههای آسیا صبح امروز یکشنبه برگزار شد که در پایان تیم‌های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد به دیدار نهایی پیدا کردند […]

دو نماینده ایران با برتری مقابل رقبای خود در مرحله نیمه نهایی به دیدار پایانی رقابتهای جام باشگاههای آسیا راه پیدا کردند.

به گزارش “رزم نیوز” ، مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره رقابتهای جام باشگاههای آسیا صبح امروز یکشنبه برگزار شد که در پایان تیم‌های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد به دیدار نهایی پیدا کردند و مقاومت و بصره عراق هم بازی رده بندی را برگزار می‌کنند.

شهرداری ورامین در جدال با شاگردان بهزداد خداداد در تیم البصره عراق در مرحله نیمه نهایی به برتری 3 بر 2 دست يافت و به فینال راه يافت. این تیم در سه مبارزه نخست توسط محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده و بهنام اسبقی صاحب پیروزی شد تا میلاد بیگی و سجاد مردانی  دو نماینده دیگر این تیم با قطعی شدن پیروزی به میدان نیایند.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را دو تیم دانشگاه آزاد و مقاومت برگزار کردند که در پایان این شاگردان سیدنعمت خلیفه در تیم دانشگاه آزاد بودند که با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافتند و به دیدار شهرداری در بازی پایانی رفتند.

آرمین هادی‌پور، مهدی خدابخشی و امید عمیدی 3 پیروزی تیم دانشگاه آزاد را کسب کردند و در ادامه با تصمیم کادرفنی تیم دانشگاه، تکواندوکاران اوزان 72- و 63- کیلوگرم روی شیاپ چانگ نرفتند تا نتیجه 3 بر دو در تابلو نتایج ثبت شود.

به این وجود از ساعت 16 امروز دو تیم بصره عراق و مقاومت بازی رده بندی را برگزار می‌کنند و تیم‌های دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین نیز پس از آن برای تعیین تیم قهرمان به مصاف هم می‌روند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.