www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۵ 1394/04/29

تکواندو بین المللی کره جنوبی؛ ملی پوشان تکواندو ایران از چهارشنبه به میدان می روند

تیم ملی تکواندو کشورمان که روز شنبه برای حضور در رقابتهای بین المللی کره جنوبی عازم این کشور شده بود از چهارشنبه هفته جاری به دیدار رقبای خود می رود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی تکواندو کشورمان که از ماه آینده باید برای تثبیت سهمیه های خود برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ […]

تیم ملی تکواندو کشورمان که روز شنبه برای حضور در رقابتهای بین المللی کره جنوبی عازم این کشور شده بود از چهارشنبه هفته جاری به دیدار رقبای خود می رود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی تکواندو کشورمان که از ماه آینده باید برای تثبیت سهمیه های خود برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ وارد ماراتن مسابقات جایزه بزرگ شود با استراحت دادن به مردان طلایی جهان و با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها شنبه هفته جاری راهی کره جنوبی شد تا  یک دوره مسابقه سطح بالا را پشت سر بگذارد.

این تیم از اينكه عصر روز يكشنبه به شهر محل برگزاري رقابت هاي آزاد كره جنوبي رسيد و در هتل “بــرز” شهر “چونچئون” مستقر شد. بعد از استراحتي كوتاه مدت، صبح امروز به مدت يك ساعت و ۳۰ دقيقه نخستين تمرين را با تمامي نفرات پيگيري كرد.

طبق اعلام بيژن مقانلو، سرمربي تيم ملي، هوگوپوشان تا زمان آغاز مبارزات؛ روزانه ۲ نوبت تمرين خواهند داشت و در اين بين آرمين هادي پور و اميد عميدي كه بعنوان نخستين نمايندگان ايران، روز چهارشنبه (۳۱ تيرماه) به مصاف رقبايشان مي‌روند تنها امروز در كنار ساير ملي پوشان تمرين خواهند كرد.

تيم ملي تكواندوي كشورمان با تركيب، آرمين هادي‌پور، محمد كاظمي، ابوالفضل يقعوبي، سروش احمدي، مهرداد نورمحمدي، فرزاد ذوالقدري، سيدمحمد رفيعي، عليرضا نصرآزاداني، فرزاد عبدالهي، اميد عميدي و مرتضي شيري و با هدايت بيژن مقانلو (سرمربي) و مهدي بي‌باك و مهرداد يوسفي (مربي) به مصاف رقبايشـان مي‌روند.

تورنمنت آزاد كره جنوبي از روز چهارشنبه (۳۱ تيرماه) به مدت ۶ روز برگزار مي‌شود.اين مسابقه G۲ است و دارندگان مدال طلا ۲۰ امتياز، مدال نقره ۱۲ امتياز و مدال برنز ۷.۲ امتياز، در راستاي افزايش رنكينگ المپيكي براي كسب سهميه ريو ۲۰۱۶، بدست خواهند آورد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.