www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۳۴ 1398/12/29

توافق شفاهی ‘دارچین مکزیکی’ و ‘GGG’ با نبرد سوم!

در صورت توافق نهایی کانلو آلوارز و گنادی گلوکین سپتامبر ۲۰۲۰ قدم به رینگ می گذارند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، به نظر می رسد صحبت درباره رزرو احتمالی یک مبارزه دیدنی در هیاهوی شیوع بیماری کرونا ویروس کمی غیر عقلانی باشد ولی در صورت بهبود اوضاع در چند ماه پیش رو می توانیم شاهد نبرد سوم بین کانلو آلوارز و گنادی گُلُوکین باشیم.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که دو قهرمان بوکس جهان به طور شفاهی بر سر بندهای مالی مبارزه به توافق رسیده اند و در صورت نهایی شدن توافق استادیوم AT&T در آرلینگتون ایالت تگزاس میزبانی این نبرد پرهیجان را بر عهده خواهد گرفت.

آلوارز (۵۳ پیروزی-۱ باخت-۲ مساوی) و گلوکین (۴۰ پیروزی-۱ باخت- ۱مساوی) سپتامبر سال ۲۰۱۷ برای نخستین به مصاف یکدیگر رفتند که مبارزه با رای تساوی داوران که البته بحث برانگیز بود پایان یافت. مبارزه دوم طرفین در سپتامبر سال ۲۰۱۸ برگزار شد که با برتری کانلو آلوارز پایان یافت.

گلوکین که ماه آینده ۳۸ ساله می شود، قرارداد پخش مبارزاتش توسط DAZN را با یک ناک اوت برابر استیو رولز آغاز کرد. او سپس در ماه اکتبر ۲۰۱۹ و در یک مبارزه دیدنی موفق شد سرگی دِرِویانچنکو را شکست دهد و کمربند قهرمانی IBF میان وزن را به دست آورد. مبارزه ای که بسیار نزدیک بود و در نهایت به سود گنادی پایان یافت.

در همین حال کانلو آلوارز قرار بود در ماه مِی پیش رو برای تصاحب کمربند قهرمانی فوق میان وزن WBO که در اختیار بیلی جو ساندرز (۲۹-۰) به مصاف این بوکسر بی شکست برود ولی شیوع بیماری کرونا ویروس باعث شد تا این مبارزه به ماه ژوئن موکول شود.

مبارزه بعدی گنادی هم برای ماه ژوئن و برابر کَمیل شِرِمِتا (۲۱-۰) ثبت شده است. قهرمان قزاق قرار بود زودتر از این تاریخ به رینگ باز گردد ولی آسیب دیدگی ماهیچه ساق پا باعث شد تا او برای بازگشتش کمی بیشتر صبر کند.

آخرین اخبار