www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۴۳ 1401/12/06

تعویق مجمع فدراسیون تکواندو به دلیل سقوط بالگرد مسئولان ورزش

پس از حادثه سقوط بالگرد حامل مسئولان ورزش کشور و درگذشت مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش، با تصمیم هادی ساعی مجمع فوق‌العاده فدراسیون تکواندو به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، روز پنجشنبه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و برخی از مسئولان این وزارتخانه که از کرمان عازم شهرستان بافت بود دچار سانحه شد. در پی این اتفاق اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی به شهادت رسید و دکتر سجادی وزیر ورزش نیز به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

بر همین اساس فدراسیون تکواندو با احترام به درگذشت یکی از مدیران توانمند و شایسته وزارت ورزش و همچنین آرزوی سلامتی برای وزیر ورزش و جوانان، مجمع فوق‌العاده که قرار بود ۱۵ اسفندماه برگزار شود را به زمان دیگری موکول می‌کند.

در جلسه اخیر هادی ساعی با دکتر سجادی، وی قول داده بود که در مجمع فدراسیون تکواندو شرکت کند. بر همین اساس تا زمان بهبودی کامل ایشان، مجمع فوق به تعویق خواهد افتاد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.