www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۶ 1394/09/03

تصمیم مثلا کارشناسی شده فدراسیون رزمی صدای فدراسیونهای جهانی را هم درآورد!

اوایل امسال بود که محمود رشدی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی، در اولین صحبتهای خود آقای شعبانی بهار را مخاطب قرار داد و گفت: ” از شما به عنوان معاون وزارت ورزش و جوانان استدعا دارم اتفاقی که در رابطه با انجمن‌ها افتاد که غیر کارشناسی بود مجددا مورد بررسی قرار […]

اوایل امسال بود که محمود رشدی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی، در اولین صحبتهای خود آقای شعبانی بهار را مخاطب قرار داد و گفت: ” از شما به عنوان معاون وزارت ورزش و جوانان استدعا دارم اتفاقی که در رابطه با انجمن‌ها افتاد که غیر کارشناسی بود مجددا مورد بررسی قرار گیرد تا انجمن ها به خانه اصلی خود برگردند”.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، رشیدی از همان ابتدا تلاش کرد تصمیم قبلی وزارت را که از دید او غیرکارشناسی محسوب می شد برگرداند و انجمن ها به فدراسیون ورزشهای رزمی منتقل شوند و موفق هم شد. اگرچه از همان ابتدا هم هشدار داده شد که این مسیر مسیر درستی نیست ولی گوش شنوایی وجود نداشت. حالا با گذشت چند ماه از این ماجرا انجمن کیک بوکسینگ واکو که اصلا فدراسیون را در این زمینه به رسمیت نمی شناسد و کار خودش را می کند و فدراسیون به روزی افتاده که تیم ملی اش باید برود در مسابقات سازمانهای گمنام شرکت کند. ساواته زیر بار تصمیم فدراسیون نرفته و جوجیتسو هم که حاضر شده بود شرایط جدید را بپذیرد پس از اتفاقاتی که احتمالا کمابیش در جریان هستید با فدراسیون به مشکل برخورد و رستمیان رئیس این انجمن از طرف فدراسیون کنار گذاشته شد. هر سه انجمن هم یکی از دلایل اصلی شان در مخالفت با تصمیم فدراسیون تاکید بر اساسنامه های مراجع جهانی رشته هایشان است و اینکه درصورت فعالیت زیرنظر فدراسیون ورزشهای رزمی در مجامع جهانی به مشکل برخواهند خورد. ادعایی که چندان هم بیراه نیست کمااینکه دیروز هم خبرگزاری تسنیم نامه ای را منتشر کرده که در آن مدیر روابط بین الملل شورای المپیک آسیا و دبیرکل اتحادیه جوجیتسو آسیا از نتایج رایزنی خود با فدراسیون بین المللی جوجیتسو در مورد اتفاقات اخیر در جوجیتسو ایران گفته و ضمن تاکید بر لزوم عدم دخالت در کار انجمن جوجیتسو ایران نسبت به پیامدهای آن هشدار داده است.

به زبان ساده تر سه انجمنی که به قول آقای رشیدی به خانه خودشان برگشته بودند و قاعدتا باید از این بابت خوشحال می بودند نه تنها از این تصمیم راضی نیستند که حالا با فدراسیونهای جهانی خود هم به مشکل برخورده اند! قاعدتا آقای رشیدی دیگر بیش از این نمی تواند خودش را به بی تفاوتی بزند، از پاسخگویی طفره برود و همچنان بر ادامه مسیر قبلی پافشاری کند. و اگر هم چنین قصدی داشتته باشد به نظر می رسد وزارت ورزش دیگر نباید تحمل کند و لازم است تا خودش مستقیما وارد ماجرا شده و جلوی این روند را که می تواند به محرومیت چند رشته مدال آور ما از شرکت در میادین بین المللی منجر شود بگیرد. به نظر می رسد دیگر امروز مشخص شده است کدام تصمیم غیرکارشناسی بوده و کدام تصمیم است که باید مجددا مورد بررسی قرار بگیرد!

photo_2015-12-24_02-33-51

Tel-razmavar1

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید