www.khabarrazmavar.ir

در محل وزارت ورزش و جوانان انجام شد؛

شناسه خبر : ۱۵:۱۸ 1400/09/20

تداوم اعتراض خانواده بوکس به مدرک تحصیلی دبیر فدراسیون

جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان بوکس با حضور در محل وزارت ورزش و جوانان نسبت به ادامه فعالیت دبیر فدراسیون بوکس اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حدود یک ماه تا انتخابات فدراسیون بوکس باقی مانده است. انتخاباتی که همچون چهارسال گذشته دو کاندیدای اصلی دارد: حسین ثوری رئیس فعلی این فدراسیون و مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و روح اله حسینی از قهرمانان سابق بوکس ایران و آسیا و نایب رئیس فدراسیون در زمان ریاست احمد ناطق نوری.

حدود سه هفته پیش جمعی از قهرمانان بوکس ایران، آسیا و جام جهانی بوکس در اعتراض به آنچه «جعلی بودن» مدرک تحصیلی دبیر فدراسیون بوکس می‌دانند در محل وزارت ورزش و جوانان جمع شده و اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند. پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد نامه برکناری دبیر فدراسیون بوکس به فدراسیون ارائه شده ولی موضوع مورد بحث ادامه فعالیت وی در فدراسیون است موضوعی که اعتراض خانواده بوکس را به همراه داشته است.

امروز و در ادامه این اعتراض‌ها جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان بوکس در محل وزارت ورزش و جوانان جمع شده و خواستار برکناری دبیر فدراسیون که دبیر مجمع انتخاباتی بوکس نیز می‌باشد شدند.

مدارک مربوط به استعلام منفی مدرک تحصیلی دبیر فدراسیون از چندین منبع حاشیه ساز شده است موضوعی که در صورت صحت، حاشیه‌ای جبران ناپذیر برای بوکس ایران خواهد بود و خسارات تعبیه شده از سوی قانون برای آن بسیار سنگین است.

اگرچه بوکس به تازگی با سرمربیگری علیرضا استکی در رقابتهای جهانی به مدال تاریخی برنز رسید ولی حتی این موضوع هم نتوانست حواشی پر تکرار در طی چهارسال ریاست حسین ثوری را به فراموشی بسپارد و همین موضوع در آستانه انتخابات برای وی دردسرساز شده است.

مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس ۱۸ دی و با شرکت دو کاندیدا برگزار خواهد شد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید