www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۴۳ 1395/08/02

تا جودو درس عبرتی برای سایر رشته ها نشده به فریادش برسید!

معلوم نیست در فدراسیون جودو چه خبره، ملی پوش المپیکیمون در مسابقات کشتی پهلوانی شرکت می کنه، قهرمان آسیامون هم پول نداره لباس جودو بخره!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، اساسا تو کشورهای پیشرفته وقتی حاصل سالها زحمت یه شخص به المپیک می رسه واسش خیلی ارزش قائل اند، چون هر چی باشه ثمره جامعس و موفقیتش باعث سرافرازی کشورش میشه.

حالا اگه این شخص به المپیک برسه و نتیجه ای نگیره چی؟ خب منطق میگه باید از این استعداد پشتیبانی بهتری صورت بگیره و واسش یه برنامه منظم چیده بشه تا در دوره بعدی برای کشورش بتونه افتخار کسب کنه! اما متاسفانه انقدر بی برنامه گی وجود داره که محجوب ملی پوش المپیکیمون از سر بیکاری میره تو مسابقات کشتی پهلوانی شرکت می کنه!

آقا ما دست تمام سنتی کارا و پهلوونای عزیز کشورمونو می بوسیم، اما کسی هست توجه کنه که رقبای آقای محجوب در حال پیشرفت هستند اما المپیکیه ما به فکر اینه که در مسابقات کشتی پهلونی بمونه یا نه! حالا از این بگذریم که الان المپیکی های ما بدون برنامه و بدون پشتیبانی درست و حسابی فرصتشونو از دست میدن، بذارید کمی هم از استعدادهایی بگیم که در مسیر تبدیل شدن به ستاره های جودو به خاطر مسائل مسخره ای نظیر مشکلات مالی از دور خارج میشن، اشخاصی که عناوین ارزشمندی بدست آوردن اما حتی پول ندارن که لباس جودو بخرن و مجبورن مدالهاشونو به فروش بذارن.

والا کره شمالی هم انقدر وضع افتضاح نیست. فکر کنم همین روزها باشه که صندوق حمایت از مستضعفین ورزشی بزنند و تو تبلیغاتش بگن، هم اکنون نیازمند یاریتان هستیم!

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید