www.khabarrazmavar.ir

به میزبانی ایران ؛

شناسه خبر : ۱۰:۰۳ 1400/05/31

تاریخ جدید مسابقات بین‌المللی تکواندو مشخص شد

سی و یکمین دوره مسابقات جام فجر و سومین دوره رقابت‌های آزاد آسیا طی روزهای ۲۱ تا ۲۸ مهرماه به میزبانی ایران و در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سال ۱۳۹۸ و در جلسه شورای اجرایی که با حضور سیدمحمد پولادگر نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار گردید، فدراسیون تکواندو ایران موفق شد میزبانی سومین دوره مسابقات آزاد آسیایی (۱G) و دهمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا (۱G) در سال ۲۰۲۰ را با تصویب شورای اجرایی کنسول اتحادیه آسیا کسب نماید که با توجه همه گیری ویروس کرونا رقابت‌ها در این سال به تعویق افتاد.

براساس تقویم اعلامی جدید، دهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا (۱G) روز ۲۱ مهرماه، سی و یکمین دوره مسابقات جام فجر (۱G) طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ مهر و سومین دوره رقابت‌های آزاد آسیا (۱G) روزهای ۲۵ تا ۲۸ مهرماه به میزبانی کشورمان و در تهران برگزار خواهد شد.

ثبت نام برای شرکت کنندگان داخلی آغاز شده و متقاضیان تا روز چهارشنبه – ۱۰ شهریورماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. اطلاعات تکمیلی به منظور حضور در این رقابت‌ها طی بخشنامه‌ای اعلام شده است. مسابقات در گروه مردان در اوزان ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم و در گروه زنان در اوزان ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد.

این رقابت‌ها ۱G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶۰ امتیاز تعلق می‌گیرد.

آخرین اخبار