www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۴۰ 1402/03/17

بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی ورزش کشور اجرایی شد

بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در راستای به حداقل رساندن مطالبات جامعه ورزش و رفع نگرانی و دغدغه قهرمانان و پیشکسوتان و جامعه بزرگ ورزش کشور و پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور مبنی بر حمایت جامع از اصحاب ورزش کشور و در جهت اجرای برنامه‌ها و اهداف حمایتی و بیمه‌ای و لزوم ارائه خدمات مورد نیاز و همچنین تأکیدات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر به ثمر رساندن پوشش واقعی بیمه موردنیاز این گروه از جامعه با هدف پوشش همزمان بیمه شدگان در بیمه‌های حوادث، عمر، فوت، نقص عضو و تأمین هزینه‌های درمانی آنان، صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در راستای وظایف ذاتی و مطابق اساسنامه خود موفق شد تا خدمات شایسته و بی سابقه‌ای را مطابق دستورات وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزش کشور ارائه کند.

با اجرای این طرح تمامی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش کشور می توانند با حداقل بیمه پرداختی معادل سالیانه ۶٠٠٠٠٠ ریال از خدمات معتبر این بیمه شامل بیش از ۶ هزار مرکز درمانی بصورت آنلاین و مطابق اعلام خسارت به شیوه آنلاین و غیر حضوری و پرداخت ٩٠٪‏ خسارت بدون محدودیت و پیش شرط و تا آخرین روز اعتبار بیمه نامه در کلیه اماکن ورزشی کشور استفاده کنند. پرداخت هزینه های ناشی از حادثه تا ٧٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال و نقص عضو بر اثر حادثه تا ٩٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال و فوت بر اثر حادثه تا ١٢٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال از مزایای این طرح است.

بدیهی است با انجام این امر یکی از مهمترین خواسته‌های جامعه ورزش کشور که کاملاً متفاوت و متمایز از خدمات گذشته است، تحقق یافته و موجبات رفع نگرانی جامعه ورزش را فراهم خواهد ساخت.

ورزشکاران می‌توانند جهت ثبت نام و مشاهده کامل خدمات به سایت sportinsurance.ir مراجعه کنند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.