www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۱۶ 1400/12/10

بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از صبح فردا(چهارشنبه- 11 اسفندماه) در “امان” اردن آغاز خواهد شد و نمایندگان کشورمان با 13 بوکسور در دو بخش نوجوانان و جوانان به روی رینگ خواهند رفت.

مراسم قرعه‌کشی و جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات، امروز(سه‌شنبه – 10 اسفندماه) با حضور رضا مهدی‌پور سرمربی، مرتضی سپهوندی مربی و مهدی شفیعی سرپرست تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان در هتل “ریجنسی پالاس”  برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

نوجوانان:

مهدی کاظمی در وزن 48 کیلوگرم در دور نخست به مصاف “جاستین گارسرو والرو”  از فیلیپین خواهد رفت. او در صورت برتری با “دانیاروف تمیرخان” از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 57 کیلوگرم، میلاد فلاحی در مبارزه اول به مصاف “فاروخ تولاگانف” از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار هند و عراق پیکار می‌کند.

سیدعلی اکبر میراحمدی نماینده وزن 63 کیلوگرم کشورمان ابتدا با “دالانتای تنگیز” از مغولستان پیکار خواهد کرد. نماینده بوکس ایران در صورت برتری در این مبارزه با برنده دیدارهای ازبکستان – لبنان و تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.

علیرضا موسوی در رقابت‌های وزن 66 کیلوگرم، در مرحله نخست با “فوتانت آیامرام” از تایلند  مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف بوکسور اردنی خواهد رفت.

در وزن 70 کیلوگرم، امیرمحمد خزائی در مرحله نخست با “جسکون” از هند مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی حریف برنده دیداراردن و قرقیزستان خواهد شد.

سام استکی بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان نیز در دور نخست به مصاف “راخمونجون قدیروف” از ازبکستان خواهد رفت. نماینده کشورمان در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدارهای عراق – قزاقستان با تاجیکستان خواهد رفت.

همچنین در وزن 80+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی در دور نخست با “ازودبکالیف” از ازبکستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری حریف برنده دیدار نمایندگان قرقیزستان و هند خواهد شد.

جوانان:

نیما بیگی بوکسور وزن 54 کیلوگرم کشورمان در دور نخست با کوزای السود از فلسطین مبارزه می‌کند و در صورت برتری حریف برنده دیدار نمایندگان یمن و کویت خواهد شد.

در رقابت‌های وزن 57 کیلوگرم، علی اصغر افشاری در دور نخست استراحت خواهد داشت و در دور بعد با برنده دیدار قزاقستان و تاجیکستان مبارزه  می‌کند. افشاری در رقابت‌های دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره شده بود.

امیرعباس کبودوند در وزن 60 کیلوگرم در مرحله نخست استراحت خواهد داشت. نماینده کشورمان  در دور بعد با برنده دیدار اردن و ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

محمد پارسی نماینده وزن 63.5 کیلوگرم ایران نیز که در دوره گذشته موفق به کسب نشان برنز شده بود، در دور نخست به استراحت خواهد پرداخت. او در مرحله بعد با برنده دیدار هند و اردن به مبارزه خواهد پرداخت.

در وزن 67 کیلوگرم، سینا مرتضوی در دور نخست استراحت خواهد کرد و در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار بوکسورهایی از قزاقستان و سوریه خواهد رفت.

ابوالفضل دانا بوکسور وزن 80 کیلوگرم جوانان ایران نیز در دور اول با راکی چائوداری از هند مبارزه خواهد کرد. دانا در صورت برتری به مصاف برنده دیدار بوکسورهایی از ازبکستان و قرقیزستان خواهد رفت.

هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران برعهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی، مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی است. در این مسابقات مهدی شفیعی نیز سرپرست تیم کشورمان خواهد بود.

محمد آبی داور بین‌المللی کشورمان نیز در این مسابقات قضاوت خواهد کرد.

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز 11 لغایت 23 اسفندماه در اردن برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.