www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۸ 1394/06/09

بوکس قهرمانی آسیا – بانکوک؛ محمدپور با ناداوری حذف شد/ شاهکار شاهینی مقابل بوکسور مغول

بوکسور وزن 52 کیلوگرم کشورمان در حالیکه نمایش بهتری نسبت به حریف خود داشت با رأی داوران از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و نماینده وزن 81 کیلوگرم کشورمان با ارائه یک بازی دیدنی حریف قدرتمند خود را ناک اوت کرد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سجاد محمدپور نخستین نماینده کشورمان در روز ششم رقابت‌های بوکس […]

بوکسور وزن 52 کیلوگرم کشورمان در حالیکه نمایش بهتری نسبت به حریف خود داشت با رأی داوران از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و نماینده وزن 81 کیلوگرم کشورمان با ارائه یک بازی دیدنی حریف قدرتمند خود را ناک اوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سجاد محمدپور نخستین نماینده کشورمان در روز ششم رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا در دیدار با حریفی از ترکمنستان با ناداوری بازنده اعلام شد و دور رقابت‌ها کنار رفتاین نخستین حضور سجاد محمدپور در مسابقات قهرمانی آسیا بود.

همچنین شاهینی در دیدار مقابل سانداگسورن اردنبایار بوکسور صاحب نام مغولستانی مبارزه بسیار خوبی انجام داد و در راند سوم حریف پرقدرت خود را ناک اوت کرد تا با اقتدار به جمع 8 نفر برتر راه پیدا کند.

عملکرد شاهینی در این دیدار به حدی تحسین برانگیز بود که در پایان بازی تمام حاضرین در سالن او را تشویق کردند.

شایان ذکر است فردا (سه شنبه) تیم ایران 2 نماینده در این رقابت ها خواهد داشت.سجاد محرابی در 75 کیلوگرم با بوکسور کشور میزبان و رضا مرادخانی در 91 کیلوگرم با مشتزن چینی دیدار خواهد کرد.

آخرین اخبار