www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۷ 1401/08/16

بوکس قهرمانی آسیا؛ مدال موسوی قطعی شد/ مقصودی بازهم دست خالی ماند

رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا با صعود شاهین موسوی به نیمه نهایی و قطعی شدن مدال برنزش و شکست مسلم مقصودی ادامه یافت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا از روز سه‌شنبه ۱۰ آبان‌ماه در شهر “امان” پایتخت اردن آغاز و تا روز ۲۱ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. ایران با ۱۲ بوکسور و هدایت علیرضا استکی در این رویداد حاضر شده است.

امروز دوشنبه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی ادامه می‌یابد و ایران ۶ نماینده در این روز دارد.

ابتدا در وزن ۷۱ کیلوگرم مسلم مقصودی بوکسور باتجربه ایران برابر نماینده قرقیزستان حرفی برای گفتن نداشت و خیلی زود شکست را پذیرفت و حذف شد تا بازهم همچون مسابقات قبلی دست خالی بماند.

در ادامه، شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان با مبارزه‌ای حساب شده از سد بوکسور ترکمنستانی گذشت و به نیمه‌نهایی صعود تا مدال برنزش را قطعی کند. با این اوصاف موسوی توانست یکبار دیگر در مسابقات آسیایی صاحب مدال شود. موسوی روز پنجشنبه در مرحله نیمه نهایی با حریفی از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

تا ساعاتی دیگر میثم قشلاقی در ۸۰ کیلوگرم با نماینده میزبان، پوریا امیری در ۸۶ و طوفان شریفی در ۹۲ با بوکسورهای قرقیزستان و ایمان رمضان‌پور در وزن ۹۲+ کیلوگرم با هند مبارزه می‌کنند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.