www.khabarrazmavar.ir

آرش میراسماعیلی:

شناسه خبر : ۱۲:۵۲ 1397/12/25

به اختلافات کاری ندارم و جودو را به جایگاه واقعی‌ می‌رسانم

رئیس جدید فدراسیون جودو با بیان اینکه به اختلافات این رشته کاری ندارد، گفت: همه باید کنار هم باشیم تا جودو ایران به جایگاه واقعی خودش برسد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، آرش میراسماعیلی بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون جودو در جمع خبرنگاران گفت: امروز انتخابات بزرگی را پشت سر گذاشتیم. برای من یک روز بزرگ بود همانند روزهای قهرمانی. از اینکه مورد رأی اعتماد مجمع قرار گرفتم خدا را شکر می‌کنم. از همه عزیزانی که به من رأی دادند یا رأی ندادند، تشکر می‌کنم. همه برایم قابل احترام هستند. انتخابات تمام شد و باید از امروز دنبال این باشیم کنار هم برای نام جودو ایران تلاش کنیم.

وی افزود: شاید در این مدت رقابت انتخاباتی وجود داشت. همه دیدند اخلاق انتخابات را رعایت کردم. از این به بعد هم این را رعایت می‌کنم که همه کنار هم باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم و برنامه ریزی کنیم تا جودو ایران را به جایگاه واقعی برسانیم.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به سوال پایگاه پایگاه خبری رزم آور مبنی بر استعفای منصوری از سرمربیگری تیم جودو بعد از انتخابات، تاکید کرد: فروردین ماه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم. منصوری و کادر فنی باید با قدرت به کارشان ادامه بدهند. هر دوستی شاید یک کاندیدایی داشته است ولی از امروز همه یک کاندیدا داریم و آن جودو ایران است. از همه دوستان می‌خواهم با سعه صدر به کارشان ادامه بدهند. از امروز فراموش می‌کنم چه کسی به کدام گزینه رأی داده است و همه از حمایتم برخوردار هستند. هرکسی می‌توانست از کاندیدای خودش حمایت کند. الان دیگر نام جودو ایران مطرح است. در اولین فرصت با کادر فنی تیم ملی جلسه می‌گذاریم و حمایت قاطع بنده را خواهند داشت.

«اگر منصوری بر استعفایش اصرار داشته باشد موضع فدراسیون چه خواهد بود؟» میراسماعیلی در پاسخ به این سوال گفت: ایشان به صورت کتبی استعفایش را اعلام نکرده است. سعی می‌کنیم در اولین فرصت منصوری و کادر فنی تیم ملی را ببینم. با اتاق فکری که داریم در این مورد تصمیم می‌گیریم. دوستان کاش اجازه بدهند نشست داشته باشیم و صحبت کنیم. اینکه با عجله کاری را انجام بدهیم به صلاح نیست.

رئیس فدراسیون جودو درباره اینکه چه مشکلی وجود دارد که منصوری بلافاصله بعد از انتخابات استعفا کرده است، اظهار کرد: دوستان یک مقدار عجله می‌کنند. امیدوارم صحبت‌های بنده را بشنوند و بدانند از کادر فنی، برنامه تیم ملی و قهرمانان حمایت کاملی دارم. اینکه از روز اول برای فدراسیون حاشیه درست کنیم مناسب نیست. با دوستان تماس می‌گیریم تا جلسه‌ای برگزار کنیم. بعد از آن تصمیم می‌گیریم.

میراسماعیلی همچنین درباره اختلافات بعضی از اهالی جودو گفت: بحث اختلاف نیست. هر عزیزی می‌توانست از کاندیدای خودش حمایت کند. در پیشگاه مجمع قسم یاد کردم قهرمانان عزیز مورد حمایت بنده هستند. خودم قهرمان بودم و قهرمانان را درک می‌کنم. حمایت از برنامه‌های تیم ملی وظیفه من است.

وی در خصوص زمان تعیین نایب رئیس و دبیر فدراسیون گفت: در اولین فرصت اتاق فکرمان را تشکیل می‌دهیم و این عزیزان را انتخاب خواهیم کرد.

میراسماعیلی درباره اینکه آیا باوجود انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون همچنان در کمیسیون ورزشکاران هم به کارش ادامه می‌دهد؟ گفت: ان شاءالله در این کمیسیون هم باقی می مانم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید