www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۳۰ 1393/11/27

بهرامی را در حد مربیگری تیم‌ملی دیدم؛ آرین خو: نگاه سبکی در انتخاب سلیمانی نداشتم/ اخلاق یکی از فاکتورهای من است

سلیمانی از سبک کان ذن ریو است، اما این مساله، ملاک انتخاب وی نیست. همان طور که پیش از این نیز گفته ام من در کارم به دنبال چنین چیزهایی نیستم. مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته گفت: در انتخاب مربیان تیم‌های ملی بانوان به اخلاق به اندازه مسائل‌فنی توجه کردم. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” […]

سلیمانی از سبک کان ذن ریو است، اما این مساله، ملاک انتخاب وی نیست. همان طور که پیش از این نیز گفته ام من در کارم به دنبال چنین چیزهایی نیستم.

مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته گفت: در انتخاب مربیان تیم‌های ملی بانوان به اخلاق به اندازه مسائل‌فنی توجه کردم.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره مربیان تیم‌های ملی کاراته زنان کشورمان انتخاب شدند و طی آن زیبا سلیمانی و لیلا بهرامی سکان هدایت تیم‌های بزرگسالان و جوانان را برعهده گرفتند. این در حالی است که گفته می‌شود سلیمانی سال‌ها از عرصه مربیگری دور بوده. ضمن اینکه شنیده شد وی به دلیل هم سبک بودن با مدیر فنی تیم‌های ملی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان منصوب شده است.

محمد آرین‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اینکه سلیمانی مدت‌ها از مربیگری دور بوده، اظهار داشت: این‌طور نیست. وی هم مربیگری می‌کند و هم کلاس‌کاراته دارد. او در دوره اول مدیریت سمندر در فدراسیون‌کاراته نیز در تیم ملی مربیگری می‌کرده است.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود سلیمانی به خاطر هم سبک بودن با شما به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شده، افزود: سلیمانی از سبک کان ذن ریو است، اما این مساله، ملاک انتخاب وی نیست. همان‌طور که پیش از این نیز گفته‌ام من در کارم به دنبال چنین چیزهایی نیستم.

مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته با بیان اینکه زیبا سلیمانی نسبتی با علیرضا سلیمانی سرمربی تیم ملی مردان ندارد، درباره اینکه لیلا بهرامی با نظر مستقیم و تاکید رئیس فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان انتخاب شده، تصریح کرد: این قضیه هم صحت ندارد. بنده در مورد خانم بهرامی تحقیق کردم و متوجه شدم وی واقعا در حد و اندازه‌های مربیگری در تیم ملی است.

آرین‌خو با بیان اینکه در انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان بانوان، به مساله اخلاق به اندازه مباحث فنی توجه داشته، گفت: یکی از فاکتورهای اصلی من برای انتخاب مربیان چه در بخش مردان و چه در قسمت خانم‌ها، مسائل اخلاقی است که خانم‌ها سلیمانی و بهرامی نیز با استناد به این فاکتور انتخاب شده‌اند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که شما پیش از این گفته بودید در انتخاب مربیان تیم‌های ملی مردان و زنان، فقط با رئیس فدراسیون مشورت می‌کنید، اما در مصاحبه اخیر خود گفته‌اید در گزینش سرمربیان تیم‌های ملی بانوان، نظر نایب رئیس بانوان فدراسیون را نیز جویا شده‌اید، اظهار داشت: الان هم می‌گویم بنده از هیچ کسی نظر نمی‌خواهم چون تمامی صحبت‌ها و برنامه‌هایم را تنها با رئیس فدراسیون در میان می‌گذارم. مثلا من ابتدا خانم امینی را برای سرمربیگری در تیم ملی مد نظر داشتم، اما چون سمندر به هر دلیلی با آن مخالفت کرد، بنده احترام وی را نگه داشتم و با نظر رئیس فدراسیون مخالفتی نکردم.

مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته در پایان درباره برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان یادآور شد: در جلسه‌ای که اخیرا با سرمربیان تیم‌های ملی آقایان و خانم‌ها داشتیم، آنها علاقه‌مند بودند اردوها تا قبل از پایان سال آغاز شود. از این رو، بعد از مسابقات کشوری که آخر این هفته در کرمانشاه برگزار می‌شود، مجدد نشستی با کادر فنی تیم‌های ملی مردان و زنان و همچنین مسئولان فدراسیون خواهیم داشت و در مورد برنامه‌های آتی تصمیم گیری خواهیم کرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید