www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۵۴ 1399/06/05

بهتری: عزم جدی برای آغاز فعالیت MMA آماتور در ایران داریم

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، آغاز فعالیت رشته “ورزش های رزمی ترکیبی” MMA در ایران با مجوز وزارت ورزش و جوانان را با توجه به علاقه مندان زیاد به این رشته در کشور ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، یوسف بهتری درباره آغاز فعالیت MMA آماتور در ایران، اظهار داشت: با توجه به نیاز روز جامعه و از آنجا که ورزش‌های رزمی ترکیبی (MMA) طرفداران زیادی را از بین جوانان و ورزشکاران ایرانی به خود جذب کرده است. برهمین اساس رشته ورزش‌های رزمی ترکیبی MMA در ایران اسلامی با رعایت کامل شرایط و قوانین موجود در ورزش کشور و با اخذ مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان شروع به کار کند.

وی افزود: این فدراسیون به عنوان بالاترین مرجع مدیریت ورزش‌های رزمی در کشور، چندین بار از وزارت ورزش و جوانان خواسته است تا موافقت خود را با آغاز فعالیت رشته ورزش های رزمی ترکیبی در ایران اعلام کند.

بهتری که با روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان ساخت: مسلم است که رشته “ورزش های رزمی ترکیبی” MMA در ایران  هنوز به صورت آماتور است و در صورت صدور مجوز وزارت ورزش و جوانان برای آغاز به کار این رشته در کشور، هر گونه فعالیت در این زمینه باید در حوزه ورزش آماتور باشد.

آخرین اخبار