www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۵۸ 1399/02/06

بهتری: رشته های رزمی را برای گرفتن کرسی بین المللی ملزم کرده ایم

رییس فدراسیون انجمن ورزش های رزمی گفت: رشته های رزمی را برای گرفتن کرسی بین المللی ملزم کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، یوسف بهتری تغییر نام این فدراسیون از ورزش های رزمی به انجمن ورزش های رزمی را اتفاقی بزرگ و آینده نگرانه برای توسعه و پیشرفت رشته ها و سبک های مختلف رزمی ارزیابی کرد و اظهار داشت: با این اتفاق مهم و بزرگ که با حمایت خوب سلطانی فر و مهدی علی نژاد رقم خورد که از طرف جامعه ورزش های رزمی از آنها تشکر می کنم، تمام رشته ها و سبک های رزمی به جز ورزش هایی که فدراسیون مستقل دارند در قالب این فدراسیون با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رییس فدراسیون انجمن ورزش های رزمی این اتفاق را به سود توسعه و رونق ورزش های رزمی دانست و گفت: برخی از رشته های رزمی هم قابلیت و استعداد تبدیل به فدراسیون مستقل را دارند و در این زمینه فعلا امکانپذیر نیست و البته تابع وزارت ورزش و جوانان هستیم. پیش از این نیز ووشو در قالب فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت می کرد که به استقلال رسید.

یوسف بهتری اهمیت کرسی های بین المللی برای رشته های مختلف رزمی را هم رویکرد جدید فدراسیون نام برد و تاکید کرد: رشته های مختلف ورزشی را برای کرسی گرفتن در عرصه بین الملل ملزم کرده ایم و در این زمینه حمایت لازم هم صورت خواهد گرفت.

رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی  با اشاره به ساماندهی سبک ها و رشته های مختلف رزمی گفت: تعداد بیمه شدگان این فدراسیون با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی به مرز واقعیت رسیدند و استان ها نیز پایان سال بر اساس شاخص هایی که ارائه دادیم، ارزیابی خواهند شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.