www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۰۳ 1398/11/21

بهترین رزمی کار و مربی برتر سال 1398 ، شما انتخاب کنید!

معمولا رسم است که در پایان هر سال نشریات یا موسسات فعال در هر حوزه ای بهترین های سال را در حیطه کاری خود با مکانیزم های مختلف انتخاب می کنند.

در عرصه ورزش های رزمی هم چنین رسمی وجود دارد و نشریات مطرح بین المللی همه ساله بهترین رزمی کاران را در بخش های مختلف انتخاب و معرفی می کنند. سالها است که نشریه “رزم آور” نیز در ایران پایه گذار مراسم مشابهی در عرصه ورزش های رزمی بوده است. در سالهای گذشته انتخاب رزمی کار سال با نظرسنجی از دست اندرکاران رزمی کشور اععم از مسئولین سبک ها، فدراسیون ها و خبرنگاران این حوزه صورت می پذیرفت.

امسال اما تصمیم گرفتیم که مخاطبین رزم آور را به مشارکت بطلبیم و بخش اعظم این انتخاب را به آنها واگذار کنیم. کارشناسان نشریه از بین رزمی کاران مرد و زن و مربیان برتر رزمی در سال جاری به عنوان کاندید بهترین رزمی کار و مربی سال انتخاب شده اند. قطعا رزمی کاران دیگری هم شایستگی حضور در این لیست را داشتند اما به علت محدودیت در اجرای رای گیری نهایی مجبور شدیم لیست را کوچک تر کنیم. شاید در دوره های بعد برای روش انتخاب کاندیداها فاکتورهای دیگری غیر کسب مدال هم درنظر گرفتیم و همچنین بخش های بیشتری به آن اضافه کردیم.

به هرحال کاندیداهای بهترین رزمی کار و مربیان برتر سال 98 هر روز در صفحه رسمی اینستاگرام رزم آور معرفی خواهند شد و شما کافی در استوری بهشون رای بدهید. از بین این نفرات نفراتی که رای بیشتری کسب کنند به مرحله دوم نظرسنجی خواهند رفت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.