www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۴۲ 1398/08/18

بسحاق: کسب مدال طلای گرندپری روسیه دور از دسترس میرهاشم نیست

مربی تیم ملی تکواندو گفت: اگر در فینال گرندپری در روسیه مسائل حاشیه‌ای پیش نیاید، میرهاشم حسینی توانایی کسب مدال طلا را دارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور،علی محمد بسحاق در خصوص عملکرد تیم ملی در گرندپری بلغارستان و تورنمنت صربستان اظهار داشت: ما با درصد آمادگی نسبی در گرندپری بلغارستان شرکت کردیم و اتفاقاتی افتاد که سرمربی تیم ملی توضیحات کافی را در آن خصوص اعلام کردند. بعد از گرندپری بلغارستان اردوی مشترکی را با صربستان  و استرالیا در صربستان داشتیم و چند جلسه تمرین مشترک را برگزار کردیم. در ادامه نیز در تورنمنت بین‌المللی صربستان شرکت کردیم.

وی تصریح کرد: تورنمنت صربستان به دلیل اینکه آخرین رقابت‌های نزدیک به فینال گرندپری بود، با استقبال اکثر ورزشکاران برای کسب امتیاز همراه شده بود و از سطح بالایی برخوردار بود. با این وجود ما در بخش مردان به مقام قهرمانی دست یافتیم و در مجموع مردان و زنان نیز به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص کسب مدال توسط حریفان مستقیم میرهاشم حسینی و سجاد مردانی در رقابت‌های قهرمانی اروپا گفت: قطعا با کسب مدال توسط رقبای مردانی و حسینی کار این دو نفر برای کسب سهمیه المپیک سخت‌تر شده است. امیدوارم با وجود این شرایط این دو بازیکن با تمام توان در روسیه حضور داشته باشند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

بسحاق در خصوص کسب سه سهمیه المپیک در بخش مردان گفت: خیلی کار سخت شده است، اما تلاش خود را انجام خواهیم داد و به خدا توکل خواهیم کرد. از روز سه‌شنبه اردوی تیم ملی تکواندو برای حضور در گرندپری روسیه آغاز شده است و سجاد مردانی و فرزان عاشورزاده نیز همراه با فریبرز عسکری به رقابت‌های بین‌المللی کرواسی اعزام شدند تا در این مسابقات نیز امتیازات خود را افزایش بدهند.

وی در خصوص کسب مدال طلا یا نقره توسط میرهاشم حسینی در گرندپری روسیه برای کسب سهمیه المپیک گفت: میرهاشم نشان داده است که توانایی کسب مدال طلا در مسابقات گرندپری را دارد. او در بلغارستان نیز اگر با ناداوری مواجه نشده بود و از داور برزیلی اخطارهای بی‌مورد نگرفته بود، در راند دوم می‌توانست دای هون لی پرافتخار را با اختلاف ۲۰ امتیاز شکست بدهد. قطعا اگر برای حسینی در روسیه مسائل حاشیه‌ای پیش نیاید، کسب مدال طلا برای میرهاشم دور از دسترس نیست.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص ناداوری در مسابقات گرندپری بلغارستان عنوان کرد: همیشه در مسابقاتی در این سطح از داوران خوب دعوت می‌شود، اما در بلغارستان ۶ بازی ما با کره‌جنوبی بود که داوران به نفع کره‌ای‌ها غش کردند. حتی در برخی موارد ۵۰-۵۰ نیز رای به سود کره‌ای ها اعلام شد.

بسحاق در خصوص انتظار کادرفنی تیم ملی تکواندو از جامعه تکواندو گفت: در حال حاضر دیگر جای گله گذاری و انتقاد بی‌مورد نیست. امیدوارم  همه دست به دست هم بدهند و با حمایت و اتحاد از تیم ملی شرایطی فراهم کنند تا نتایج لازم در روسیه کسب شود که به نفع همه خواهد بود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید