www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۹ 1394/10/16

برنامه تصویری رزم آور متولد شد!

بیش از دو دهه از زمانی که نشریه “رزم آور” به عنوان نخستین نشریه تخصصی ورزشهای رزمی در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و کوشید خلاء موجود در فضای رسانه ای کشور را پر کند می گذرد. نزدیک به یک دهه قبل همگام با فراگیر شدن اینترنت در کشور سایت تحلیلی/خبری “رزم نیوز” متولد […]

بیش از دو دهه از زمانی که نشریه “رزم آور” به عنوان نخستین نشریه تخصصی ورزشهای رزمی در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و کوشید خلاء موجود در فضای رسانه ای کشور را پر کند می گذرد. نزدیک به یک دهه قبل همگام با فراگیر شدن اینترنت در کشور سایت تحلیلی/خبری “رزم نیوز” متولد شد و امروز مفتخریم سومین عضو خانواده “رزم آور” را که یک برنامه تصویری آنلاین است خدمتتان معرفی کنیم.

شکی نیست که رسانه های تصویری جذابیت های خاص خودشان را دارند، اما برخی از محدودیتها و سلیقه موجود در رسانه های رسمی تصویری کشور باعث شده تا آنطور که باید و شاید شاهد حضور پررنگ ورزشهای رزمی در این رسانه ها نباشیم. از همین روی مجله تصویری رزم آور که بصورت نمادین آن را “رزم آور تی وی” می نامیم با همکاری سایت آپارات سعی بر این خواهد داشت تا همچون هدف اولیه مجله “رزم آور” خلاء موجود در فضای رسانه ای کشور را در زمینه ورزشهای رزمی پر کند. بدون شک حداقل در ابتدای کار ممکن است برنامه با ضعفهایی همراه باشد، اما به مرور زمان و خصوصا با کمک شما دوستان که همیشه با انتقادات و پیشنهادات خود چراغ راه ما بوده اید، سعی خواهد شد این ضعفها به حداقل برسد و هر برنامه بیشتر از قبل به سمت یک برنامه ایده آل حرکت کنیم.

شما می توانید نخستین قسمت این برنامه که شامل بخشهای متنوعی چون گفتگوی ویژه با هادی ساعی قهرمان نامدار تکواندو جهان، سینمای رزمی، اخبار و… است را هم اکنون از سایت آپارات در آدرس www.aparat.com/razmavar مشاهده بفرمایید.

از این پس هر سه شنبه راس ساعت 23 میهمان شما خواهیم بود. منتظر دریافت نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما دوستان همیشگی هستیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید