www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۳۸ 1396/09/07

برتری پارس جنوبی در مهمترین دیدار لیگ برتر ووشو

در مهمترین بازی از دور رفت رقابتهای لیگ برتر ووشو پارس جنوبی با برتری مقابل دانشگاه آزاد جایگاه خود را در صدر جدول محکم کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، امروز سه شنبه هشت بازی از هفته سوم و چهارم رقابتهای لیگ برتر ووشو در آکادمی ووشو برگزار شد و پارس جنوبی برابر دانشگاه آزاد به پیروزی ۱۰ بر ۴ دست یافت تا خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند.

در بخش تالو، پارس جنوبی چهار بر یک از حریف خود پیش افتاد و سپس در مبارزات ساندا نیز برتری پارسی ها ادامه یافت تا این تیم با کسب پیروزی ۱۰ بر ۴ موفق به کسب سه امتیاز در این مبارزه شود.

پارس جنوبی در این رقابت حساس، «یوسف صبری»، «محسن محمدسیفی» و «حمیدرضا قلی پور» را در اختیار نداشت و از سوی دیگر «سجاد عباسی» نیز به دلیل آسیب دیدگی نتوانست دانشگاه آزاد را همراهی کند.

در ساندا، «مهدی محمدی»، «سعید فاضلی»، «امیر کریمی»، «یزدان میرزایی»، «معین تقوی» و «امیر فضلی» پیروزی های پارس جنوبی را کسب کردند و «محسن ریاحی»، «عرفان آهنگریان» و «محمدرضا سهندی» نیز بردهای دانشگاه آزاد را رقم زدند.

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر می باشد:

هیات البرز ۷ – شهرداری ملارد ۷

دانشگاه آزاد ۴ – پارس جنوبی ۱۰

پاس ناجا ۱۳ – دانشگاه پیام نور یک

دانشگاه پیام نور ۳ – شهرداری دامغان ۱۱

پاس ناجا ۱۳ – شهرداری ملارد یک

هیات البرز یک – باشگاه مقاومت ۱۳

شهرداری دامغان ۲ – پارس جنوبی ۱۲

دانشگاه آزاد ۱۱ – باشگاه مقاومت ۳

در جدول رده بندی، تیم پارس جنوبی با ۱۲ امتیاز صدرنشین است، دانشگاه آزاد با ۹ امتیاز و تفاضل ۱۸ در رتبه دوم قرار دارد و باشگاه مقاومت با ۹ امتیاز و تفاضل ۱۴ در جایگاه سوم ایستاده است.

پاس ناجا با ۶ و شهرداری دامغان با ۳ امتیاز در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند.

شهرداری ملارد و هیات البرز مشترکا با یک امتیاز و تفاضل برابر جایگاه ششم را در اختیار دارند و دانشگاه پیام نور هم امتیازی کسب نکرده است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید