www.khabarrazmavar.ir

قهرمان جودو جوانان آسیا:

شناسه خبر : ۱۲:۰۰ 1395/06/23

بدون حمایت فدراسیون طلا گرفتم/ این جوانان آینده جودو ایران هستند

قهرمان جودوی جوانان آسیا، گفت: فدراسیون جودو از تیم جوانان حمایتی نداشت و اگر تلاش کادر فنی و اعضای تیم نبود، بدون شک ایستادن روی سکوی سوم آسیا امکانپذیر نمی‌شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رامین صفویه در گفتگو با خبرگزاری مهر، با بیان مطلب فوق گفت: رقابتهای جوانان آسیا در سطح فنی بالایی برگزار شد. غیر از ژاپن سایر تیم های قدرتمند آسیا هم حضور داشتند و در کل مسابقات سطح بالایی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: مدال طلای دوره قبل جوانان آسیا را در اختیار داشتم و در این دوره مصمم بودم که از عنوان خود دفاع کنم. دور اول استراحت داشتم و سپس حریف عراقی را ضربه فنی کرده و در ادامه نمایندگان قزاقزستان و ازبکستان را نیز شکست دادم و برای دومین دوره متوالی به مدال طلا دست پیدا کردم.

صفویه ادامه داد: متاسفانه از سوی فدراسیون در طول برگزاری اردوها کمترین حمایت از تیم های جوانان و نوجوانان صورت گرفت. حتی لباس جودو هم برای اعضای تیم تهیه نشد. اگر مقامی کسب شد روی تلاش و تعصب کادر فنی و اعضای تیم دست آمد.

قهرمان آسیا افزود: همه اعضای تیم شاهد بودند که کادر فنی و بخصوص منصوری چقدر برای اینکه کارها روی روال پیش برود زحمت کشیدند. او حتی در برخی مواقع کارهای شخصی ملی پوشان را نیز  انجام می داد. تلاشوی به حضور حمایت کننده مالی انجامید و خیلی از مشکلات حل شد.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: جودو ایران پتانسیل خوبی دارد و این جوانان نشان دادند که توانایی انجام هر کاری را دارند. آینده جودو ایران متعلق به همین جوانان است، به شرط آنکه مسئولان حمایت کنند تا بتوانیم با ادامه همین روند در بازی‌های آسیایی نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

صفویه در پایان گفت: من بعد از کسب طلای المپیک و مدال برنز جهان در رده سنی نوجوانان، دو دوره متوالی طلای جوانان آسیا را کسب کردم. می خواهم به روند صعودی خود در جودو ادامه دهم و در این راه به حمایت مسئولان نیاز دارم.

رامین صفویه روز یکشنبه در جریان هفدهمین دوره رقابتهای جودو جوانان آسیا موفق به کسب مدال طلا شد. 

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.