www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۴ 1395/08/13

بدر هاری: ریکو ورهوون را ناک اوت می کنم تا کمربند قهرمانی اش بی ارزش باشد!

بدر هاری و ریکو ورهوون در کنفرانس خبری GLORY COLLISION با اطمینان از پیروزی خود در برابر دیگری در مبارزه ۱۰ دسامبر سخن گفتند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سازمان گلوری یک کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران و رسانه ها در سالن “هِینکِن موزیک هال” شهر آمستردام هلند ترتیب داد تا خبرنگاران سوالات خود را از فایترها بپرسند و هم از اسامی دیگر فایترهای حاضر در این رویداد پرده بردارند.
در ابتدای کنفرانس جان فرانکلین (مدیر ارشد اجرایی گلوری) و کُر هِمِرز (مسئول برگزاری مبارزات گلوری) وارد سالن شدند. پس از آنها مجری کنفرانس نام جمال بن صدیق مراکشی و اسماعیل لُنت سورینامی را صدا زد. پس نخستین مبارزه این رویداد نبرد بین این دو سنگین وزن خواهد بود. سپس نیکی هُلزکِن قهرمان ولترویت گلوری و سِدریک دومبِه حریف هلزکن به این جمع اضافه شدند و در نهایت بدر هاری و ریکو ورهوون آخرین فایترهایی بودند که وارد کنفرانس شدند.
جالب اینکه تمام سوالات کنفرانس مربوط به مبارزه بدر هاری و ریکو ورهوون بود و پسر بد در کانون توجهات رسانه ها قرار داشت. بقیه فایترها فقط شنونده و بیننده بودند.
ریکو ورهوون در جواب سوال یک خبرنگار گفت: “احساس خوبی دارم، هیجان زده ام، من همیشه چالش را دوست داشته ام و فکر می کنم این بار هم آن را به خوبی انجام دادم. چند سالی است که من در سطوح بالا مبارزه می کنم و اکنون زمان مبارزه بین مکتب جدید کیک بوکسینگ در برابر مکتب قدیم فرا رسیده ،بدر گفته بود زمانی که او در ژاپن مبارزه می کرده من با ساق بند مبارزه می کردم. او مسن تر از من است و متعلق به مکتب قدیم کیک بوکسینگ، او در بین هشت فایتر برتر K-1 بود و به فینال های آن مسابقات هم رسید. من آن روزها را تجربه نکردم اما اکنون دوران مکتب جدید کیک بوکسینگ است. در این مکتب شما برای دست یافتن به عنوان قهرمانی باید یک مبارزه پنج رانده انجام دهید. به همین دلیل او حاضر نشد که یک مبارزه عنوان انجام دهد و به برگزاری یک مبارزه سه رانده بسنده کرد. او توانایی پنج راند مبارزه را ندارد چون همیشه سه راند مبارزه کرده است. اما همانطور که گفتم اکنون زمان مکتب جدید است”.
بدر هاری در جواب این اظهارات ریکو گفت: “او (ریکو) به گونه ای درباره مکتب قدیم حرف می زند که گویی من ۴۱ ساله هستم اما من فقط ۳۱ سال دارم. زمانی که من همسن او بودم تمامی فایترهایی که بزرگ و قابل احترام بودند را له کرده بودم همانند سمی شیلت،پیتر آرتز و ری سیفو”.

10

خبرنگار رو به بدر کرد و گفت آیا احساس می کنی که ۳۱ ساله هستی یا نه؟
بدر هاری: “قطعاً ، من با گذشت سالها عاقل تر شدم. بدنم در اوج خود قرار دارد. احساس خوبی دارم. او با به چالش کشیدن من مرا از جایم بلند کرد و حال نوبت اوست. ریکو می گوید که این یک “مبارزه تفریحی” است. مبارزه تفریحی در این ورزش اصلا وجود ندارد. می دانید چه چیزی تفریحی است؟تنیس. ده دسامبر که او را ناک اوت کردم معنای حرفم را درک خواهد کرد”.

خبرنگار دیگر از هاری پرسید آیا این چالشی بود که تو به آن نیاز داشتی؟ آیا این چالش انگیزه تو را برانگیخت؟
من مدت زیادیست که در این ورزشم. در گذشته فایترهای واقعی زیادی بودند و اکنون خیلی کم هستند. انگیزه من وقتی K-1 قدیم به انتهای خود رسید تمام شد. فایترهای بزرگی بودند که به من انگیزه سخت کار کردن را می دادند. هر مبارزه K-1 یک مبارزه پنجاه-پنجاه بود. من برای آن مبارزات سخت تمرین می کردم. اما اکنون همه چیز فرق کرده است”.

بدر در ادامه صحبتهایش درباره صحبت های ریکو موضع گرفت.
“نمی خواهم برند گلوری را سبک کنم اما بگذارید اینگونه بگویم ریکو قهرمان آنهاست و ما باید به کمربند قهرمانی احترام بگذاریم. او می گوید که من دوست ندارم یک مبارزه پنج رانده بر سر عنوان قهرمانی انجام دهم. اجازه دهید یک چیز را برای شما روشن کنم. مسئله این نیست که من نمی خواهم یک مبارزه پنج رانده انجام دهم. من فرصت ها و احتمالات دیگر را در نظر دارم. او فکر می کند که این یک مبارزه برای سرگرمی است ولی من یک مبارز خیابانی هستم. پول چیزی است که به من انگیزه می دهد و من را به داخل رینگ می برد. من به درآمد فکر می کنم. من او را ناک اوت می کنم و سپس آنها دوباره درخواست مبارزه می کنند تا برای بار دوم بر سر عنوان قهرمانی مبارزه کنیم. این برای من یعنی دوبار دریافت پول با مبلغ عالی! دلیل و ایده اصلی من این بود. من این را گفتم تا بدانید چه چیزی در ذهن دارم. من او را ناک اوت می کنم تا کمربند قهرمانی او دیگر ارزشی نداشته باشد”.

11
ریکو درباره آمادگی خود گفت: “این مبارزه به سود من تمام خواهد شد. من در بهترین شرابط فیزیکی خود هستم. شما با چهار ماه تمرین نمی توانید برای مبارزه با فایتری مثل من آماده شوید. من از ماه ها قبل آماده بودم. اکنون هم آماده ام، او دارد خود را آماده می کند وگرنه من مدتهاست که آمادگی خود را اعلام کرده ام”.

خبرنگار دیگری از بدر پرسید آیا این مبارزه بازنشستگی تو خواهد بود؟
او در جواب گفت:”نمی دانم اما مطمئنم اگر زمان آن برسد خانواده و دوستانم به من خواهند گفت”.
خبرنگار دیگر درباره نقطه ضعف ریکو از هاری سوال کرد. او در جواب گفت: “بعد از مبارزه خودتان می بینید”.
در پایان وقتی مجری برنامه از ریکو و بدر برای رخ در رخ شدن دعوت کرد، ریکو برخواست و آماده شد ولی هاری سالن کنفرانس را ترک کرد. البته کسانی که با خصوصیات اخلاقی او آشنا هستند از این کار او تعجب نخواهند کرد. ریکو سپس گفت رفتار بدر بی احترامی به او و سایر افراد حاضر در اینجا است.

15

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید