www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۴۳ 1396/06/20

با کیمیا علیزاده درخصوص حال و هوای این روزهایش: دارم گواهینامه رانندگی می گیرم/ دبیرستانم تمام شد!

کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک، بعد بازگشت از رقابت های جهانی به یک بیماری ویروسی دچار شد و کارش به بیمارستان کشید اما بعد از آن سکوت اختیار کرد و کسی از حال و روزش خبر نداشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، کیمیا علیزاده به عنوان تنها بانوی مدال آور ایران در رقابت های المپیک و جوانترین ورزشکار ایرانی که موفق شد در رقابت های المپیک به مدال دست یابد، توانست طرفداران زیادی را برای خودش دست و پا کند.
علیزاده هرچند در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۷ هم مدال گرفت اما به خاطر آسیب دیدگی که داشت مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفت و عده زیادی معتقد بودند حضور کیمیا در مسابقات به هر قیمتی و با آسیب دیدگی تباه کردن آینده این ورزشکار است.

علیزاده بعد بازگشت از رقابت های قهرمانی جهان مدتی را به خاطر یک بیماری ویروسی در بیمارستان بستری شد، او خیلی اهل مصاحبه نیست و برای همین مدت ها بود کسی از کیمیای تکواندوی ایران خبر نداشت.

وی شب گذشته در جشن روز تکواندو پس از مدت ها آفتابی شد و در حاشیه این مراسم گفت: شاید این روزها آنطوری که دلم می خواهد کنار تیم ملی و بچه ها نباشم و نتوانم همپای بقیه تمرین کنم اما به آینده امیدوارم و مراحل درمانی ام را پشت سر می گذارم.

علیزاده پیش از این در مراسمی یک دستگاه خودرو هدیه گرفت اما اعلام کرده بود گواهینامه ندارد، به نظر می رسد همین خودرو دارنده مدال نقره رقابت های جهانی را به تکاپو انداخت تا رانندگی یاد بگیرد، وی در این خصوص گفت: مشغول یادگیری رانندگی هستم، می خواهم به زودی گواهینامه بگیرم تا بتوانم رانندگی کنم و انگیزه بالایی دارم.

دارنده مدال برنز رقابت های تکواندو المپیک در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: دوره دبیرستانم را در این مدت تمام کردم، دلم می خواهد پزشک فیزیوتراپ شوم این آرزویم است و امیدوارم به آن برسم.

علیزاده در پایان صحبت هایش به مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان و زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون اشاره کرد و گفت: دوست دارم از استادهایم که در همه جا حامی من بودند تشکر و قدردانی کنم.

.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید