www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۳۶ 1395/02/10

با ما دیده شوید!

آیا تابحال دوست داشته اید در یک برنامه تصویری شبیه برنامه های تلویزیونی، مهارتهای رزمی خود را به نمایش بگذارید؟ آیا فرزندتان یا خواهر و برادر کوچک ترتان رزمی کار است و فکر می کنید صحنه های تمرین و یا تقلید او از ضربات رزمی صحنه های جالب و دیدنی را خلق می کند که […]

آیا تابحال دوست داشته اید در یک برنامه تصویری شبیه برنامه های تلویزیونی، مهارتهای رزمی خود را به نمایش بگذارید؟ آیا فرزندتان یا خواهر و برادر کوچک ترتان رزمی کار است و فکر می کنید صحنه های تمرین و یا تقلید او از ضربات رزمی صحنه های جالب و دیدنی را خلق می کند که برای دیگران هم جذاب است؟ و….

خب، رزم آور برای اولین بار فرصت  دیده شدن در یک برنامه تصویری را در اختیار شما قرار خواهد داد!

مجموعه رزم آور قصد دارد بخشی از مجله تصویری خود را به انتشار کلیپ ها و تصاویر جالب رزمی کاران اختصاص دهد. پس معطل نکنید و شانس خود را برای پخش کلیپ یا تصاویر جالب رزمی تان در این برنامه امتحان کنید!

شرایط ارسال فیلم / تصویر:

– تصاویر/کلیپ های ارسالی حتما باید داری موضوع رزمی باشند، اتفاقات خنده دار در هنگام تمرین یا مبارزه، صحنه های زیبا و نمایش مهارتهای فردی رزمی کار و…

– در تصاویر/ کلیپ های ارسالی باید کلیه شئونات اخلاقی، عرفی و قانونی کشور رعایت شده باشند.

– در تصاویر/ کلیپ ها نباید لوگو، اسم و هر نمادی که جنبه تبلیغ داشته باشد در پس زمینه، لباس شما و… وجود داشته باشد.

– مدت زمان کلیپ های ارسالی حداقل 5 ثانیه و حداکثر 1 دقیقه بوده و ترجیحا هنگام فیلمبرداری از بالاترین کیفیت ممکن برای ضبط استفاده شده باشد.

– مشخصات کامل خودتان (نام و نام خانوادگی، شهر یا استان، شماره تماس، رشته رزمی) و درصورتی که در فیلم یا عکس افراد دیگری غیر از شما هم حضور دارند، مشخصات کامل آنها را نیز به همراه فایل ارسال کنید.

– شما با ارسال فیلم/عکس درواقع به عنوان صاب اثر اجازه انتشار آن را در فضای مجازی و بطورخاص در مجله تصویری رزم آور در اختیار گروه رزم آور قرار می دهید. پس اگر در فیلم / عکس ارسالی به غیر از شما افراد دیگری هم حضور دارند، اطمینان حاصل کنید که آنها نیز با انتشار و به اشتراک گذاشته شدن فیلم / عکس مشترک شما مشکلی ندارند.

– رزم آور در قبول یا رد و ادیت کلیپها و تصاویر ارسالی مختار است.

منتظر دریافت کلیپ ها و تصاویر رزمی جالب شما هستیم!

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید