www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۳ 1394/06/01

با تصمیم هیات رییسه؛ تمامی مسابقات رزمی برای افراد کمتر از 12 سال ممنوع شد

فدراسیون ورزش‌های رزمی با صدور بخشنامه‌ای تمامی مسابقات رزمی تحت پوشش این فدراسیون را برای افراد زیر 12 سال ممنوع اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های رزمی در آخرین نشست خود با بررسی آسیب‌های جسمی و روانی ناشی از شرکت کردن افراد زیر 12 سال در مسابقات، مصوب کرد کلیه […]

فدراسیون ورزش‌های رزمی با صدور بخشنامه‌ای تمامی مسابقات رزمی تحت پوشش این فدراسیون را برای افراد زیر 12 سال ممنوع اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های رزمی در آخرین نشست خود با بررسی آسیب‌های جسمی و روانی ناشی از شرکت کردن افراد زیر 12 سال در مسابقات، مصوب کرد کلیه مسابقات در رده سنی اعلام شده ممنوع باشد.

بر اساس این مصوبه، فدراسیون ورزش‌های رزمی تاکید کرد کلیه انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌ها موظف به اجرای این قانون بوده و می‌بایستی در اجرای آن اهتمام ورزند، در غیر اینصورت عواملی که اقدام به برگزاری مسابقات برای افراد کمتر از 12 سال ‌کنند، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

گزارش‌هایی در این خصوص به فدراسیون ورزش‌های رزمی ارسال شده و همچنین مشاهده شده است که برگزاری مسابقات بسیار خشن حتی در سطح MMA برای افراد زیر 12 سال منجر به آسیب جدی شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، از تاریخ صدور این بخشنامه مسئولیت عدم توجه به آن و برگزاری اینگونه مسابقات مستقیما بر عهده برگزار کننده است و در صورت تخطی پیگیری مقتضی قانونی را در پی خواهد داشت.

همچنین فدراسیون ورزش‌های رزمی به کلیه روسای سبک‌ها و هیات‌های رزمی استان‌ها تاکید می‌کند، نسبت به اجرای صحیح این بخشنامه تمامی تلاش خود را انجام دهند.

لازم به توضیح است بخشنامه فوق فقط مربوط به برگزاری مسابقات بوده و آموزش و فنون رزمی سبک‌ها تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های رزمی برای افراد زیر 12 سال با اصول و ضوابط مشخص شده، بلامانع است.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید