www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۳۰ 1399/09/07

بانوی جودوکار پشت درب نگهبانی صداو سیما ماند! مهمان نوازی عجیب و غریب صبح و نشاطی ها

بانوی جودوکار ایران در حالی امروز پشت درب نگهبانی سازمان صدا و سیما ماند که به دعوت تهیه کننده برنامه صبح و نشاط از همدان خود را به تهران رسانده بود اما با حضور او در تلویزیون مخالفت شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ؛ قرار بود صبح امروز هفتم آذر ماه، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به همراه حسن مهری رئیس کمیته همگانی و مریم بربط نخستین بانوی فینالیست ایران در تاریخ رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا ، در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت کنند.

با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته و دعوتی که از قبل انجام شده بود، جلوی درب صدا و سیما با حضور مریم بربط به این سازمان مخالفت شد، این در حالی بود که فدراسیون جودو تمام تلاش خود را کرد تا شرایطی را فراهم کند که بانوی ملی پوش از همدان ، محل زندگی خود به تهران بیاید و به احترام دعوتی که از سوی تهیه کننده برنامه صبح و نشاط شده بود ، خود را در این شرایط کرونا به شبکه سوم سیما برساند.

اما به دنبال این اتفاق غیر منتظره ، رئیس فدراسیون جودو هم به نشانه اعتراض حاضر نشد مهمان برنامه صبح و نشاط باشد.

میراسماعیلی در این باره به خبرنگار رزم آور گفت: بانوی ملی پوش جودو، دقایق زیادی را جلوی درب نگهبانی صدا و سیما معطل شد، اما متاسفانه مسئولان برنامه صبح و نشاط هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای این اتفاق نداشتند و مشخص نبود چرا من و رئیس کمیته همگانی که دیگر میهمانان دعوت شده بودیم، مشکلی برای حضور در برنامه نداریم و فقط خانم بربط باید پشت در بماند؟

وی خاطرنشان کرد: تهیه کننده برنامه به من گفت که به همراه حسن مهری، رئیس کمیته همگانی به برنامه بروم اما من قبول نکردم. فدراسیون جودو قطعا با ارسال نامه‌ای رسمی این موضوع را به اطلاع رئیس سازمان صدا و سیما می رساند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.